Η Χρυσή Αυγή τώρα και στην Κύπρο

Νοέμβριος 7, 2006 at 12:59 μμ 104 Σχόλια

Δε χρειάστηκε πολύς καιρός για τη φασιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή να αποκαλύψει και στην Κύπρο το πραγματικό της πρόσωπο. Αρχικά η παρουσία της είχε περιοριστεί σε οργανωμένες εμφανίσεις σε εθνικά μνημόσυνα και επετείους, συνθήματα σε τοίχους και αυτοκόλλητα με το σύνθημα «Δεν Ξεχνώ, θα εκδικηθώ», πράγματα που δεν προκάλεσαν καμιά αντίδραση της κυπριακής κοινής γνώμης. Στη συνέχεια, όμως,μέλη της Χρυσής Αυγής άρχισαν να απειλούν Τουρκοκύπριους και μετανάστες καθώς και Ελληνοκύπριους που τους συναναστρέφονταν.

Αποκορύφωμα, το επεισόδιο που προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο σε καφετέρια της Λευκωσίας, όταν ομάδα Χρυσαυγιτών επιτέθηκε σε μια παρέα την οποία αποτελούσαν ένας Ελληνοκύπριος, ένας Τουρκοκύπριος, ένας αλλοδαπός και δύο Ελλαδίτες. Οι Χρυσαυγίτες, που καθόντουσαν στο διπλανό τραπέζι, άκουσαν τα μέλη της εν λόγω παρέας να μιλούν στα αγγλικά και ένας απ’αυτούς πλησίασε και ρώτησε το λόγο που δε χρησιμοποιούσαν ελληνικά. Η απάντηση που πήρε, έκανε το Χρυσαυγίτη μαζί με τους ομοϊδεάτες του που έσπευσαν να τον βοηθήσουν, να επιτεθεί στον Τουρκοκύπριο Σαντί Ακτάν και κυρίως στον Ελληνοκύπριο Μαρίνο Κλεάνθους τραυματίζοντάς τους. Αμέσως μετά, οι Χρυσαυγίτες εξαφανίστηκαν και οι παραπονούμενοι τους κατάγγειλαν στην αστυνομία.

Συνελήφθηκε αργότερα ο Χριστόδουλος Νικολαϊδης, πρώην αστυνομικός και μέλος της Χρυσής Αυγής Κύπρου, εναντίον του οποίου εκκρεμούσε και δεύτερη υπόθεση για ξυλοδαρμό Τουρκοκυπρίου στο Τρόοδος. Η σύλληψή του, πυροδότησε τις αντιδράσεις άλλων φασιστών οι οποίοι έγραψαν σε τοίχους διάφορα υβριστικά συνθήματα για την αστυνομία και τον Υπουργό Δικαιοσύνης.

Δυστυχώς, η κατηγορούσα αρχή δεν κατάφερε να αποδείξει την υπόθεση επειδή υπήρχαν λέει αντιφατικά στοιχεία στις καταθέσεις των μαρτύρων και ο Χρυσαυγίτης αθωώθηκε. Για την υπόθεση στο Τρόοδος αθωώθηκε, επίσης, επειδή η δική του εκδοχή για τα γεγονότα «φαίνεται πιο ανταποκρινόμενη στη λογική»!

Ενώ το επεισόδιο συζητήθηκε έντονα και πολλά κόμματα και πολιτικά πρόσωπα πήραν θέση ενάντια σε τέτοιες οργανώσεις, κανένας δεν προχώρησε σε πράξεις. Δηλώσεις του Υπουργού Δικαιοσύνης ότι η Χρυσή Αυγή προωθεί τη μισαλλοδοξία και τη ξενοφοβία και ως εκ τούτου εξετάζει το ενδεχόμενο να τη θέσει εκτός νόμου, δεν είχαν καμιά συνέχεια. Επίσης, καμιά δημόσια απάντηση δεν πήραν αρχηγοί κομμάτων που είχαν καταγγείλει τη στάση της Χρυσής Αυγής και ζήτησαν από το κράτος να τους πληροφορήσει για τις ενέργειες στις οποίες προβαίνει για την αντιμετώπιση της παράνομης δράσης αυτής της φασιστικής οργάνωσης.

Γνωρίζουμε πολύ καλά μέχρι που μπορεί να φτάσει μια τέτοια οργάνωση για να περάσει τις εθνικιστικές της ιδεολογίες. Η δράση της στην Ελλάδα μας έχει δείξει ότι η Χρυσή Αυγή δεν έχει όρια, εκτός και αν εμείς της τα επιβάλουμε.

Χριστίνα Παναγή
Λευκωσία

Advertisements

Entry filed under: Εθνικισμός, Τhe Wall.

Εθνικισμός και Νεοφασισμός στα σχολεία O Λεπέν στην Κύπρο

104 Σχόλια Add your own

  • 1. John  |  Απρίλιος 15, 2007 στο 11:41 πμ

    Re koproskylla tourkosporoi, anti na epikrotite to gegonos oti yparxoun merikoi pou polemoun akoma gia to ethnos mas, tous katakrinete?

    Ante oust apo edo.. malakismena

  • 2. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Απρίλιος 15, 2007 στο 2:00 μμ

    Φίλε Τζον. Σου απάντησα ήδη μια φορά αλλά μάλλον δεν μπήκε. Οπότε ξαναγράφω αυτά που έγραψα και την πρώτη φορά. Σου είχα δώσει συγχαρητήρια για το ελληνικότατο ψευδώνυμό σου και για τα ελληνικότατα γράμματα που χρησιμοποιείς για να γράφεις. Άραγε το κάνεις για να καλύπτεις τα ορθογραφικά σου και τη μειονεξία σου απέναντι στη γλώσσα του έθνους σου;Επίσης σε είχα συγχαρεί και για την άψογη χρήση υβρεολογίου. Και σε είχα παραπέμψει σε κάποια βιβλία που ερευνούν τις απαρχές του έθνους και του εθνικισμού. Και της εθνικής ταυτότητας και του πατριωτισμού.

    Για να μην σε κουράζω όμως επειδή σου είχα γράψει καμιά 10αριά, δες ένα «έθνη και εθνικισμός από το 1780 μέχρι σήμερα. Πρόγραμμα, μύθος και πραγματικότητα»

  • 3. perastikos  |  Απρίλιος 16, 2007 στο 6:18 μμ

    john den kserw pws akrivws polemoun akomi gia to ethnos tous den exoun pote polemisei me tous «pragmatikous exthrous» pou mallon esi tha ennoeis tous tourkous kai tous t/k. opote an tha pane na kanoun ayto pou pragmatika esi les kai pragmatika pane na deiroun kai na skotwsoun tous antistoixous grizous likous as pane ki as mas afisoun emas isixous na palepsoume gia enan kalitero kosmo..etsi ki alliws provlima dimiourgoun kai aytoi kai oi grizoi likoi ara as fagwthoun metaksi tous na isixasoume.

  • 4. azad_duke  |  Απρίλιος 16, 2007 στο 9:37 μμ

    Εγώ πάλι θα σε παραπέμψω ατις Τρύπες, και ένα ασματάκι ονόματι » Για την Πατρίδα», και ιδίως στους πρώτους στίχους του,,,,,,και αυτό μάλλον γιατί πάσχεις από τυφλωμένη κρίση, όπως όλοι οι στρατόκαυλοι

  • 5. Βαλεντινος  |  Μαΐου 30, 2007 στο 7:44 μμ

    Τουρκοι δεν ξεχνω και θα εκδικιθω. Εξω οι Τουρκοι απο την Κυπρο.

  • 6. azad_duke  |  Μαΐου 31, 2007 στο 3:47 μμ

    Καλά ρε φίλε

    πες ότι φεύγουν οι Τούρκοι σπό την Κύπρο

    πως θα καλυτερέψει αυτό το πράγμα τη ζωη σου;

  • 7. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 15, 2007 στο 12:46 μμ

    ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!! ΓΑΜΩ ΚΑΘΕ ΤΟΥΡΚΟ ΚΥΠΡΙΟΝ

  • 8. m  |  Ιουνίου 16, 2007 στο 7:27 πμ

    Αυτά, Μάριε, είναι συνθήματα. Ξέρω κι εγώ πολλά τύπου «αποέλ ολέ» ή «ομόνοια ολέ». Θες να πεις με επιχειρήματα γιατί λες αυτά που λες και να απαντήσεις και στην ερώτηση του πιο πάνω κάπως πιο αναλυτικά από το να μας πεις για τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις;

  • 9. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 20, 2007 στο 9:09 πμ

    Πατρίδα και Λαός, λοιπόν, οι δύο στύλοι της Κοσμοθεωρίας μας. Εθνικισμός και Σοσιαλισμός τα δύο σκέλη της, που επιβεβαιώνουν την πίστη μας στις δύο αυτές Αξίες. Πατρίδα και Λαός, όχι με την έννοια που τους προσδίδουν οι δεξιοί και αριστεροί παρερμηνευτές τους… Αλλά με την καθαρότητα και την αγνότητα με τις οποίες έχουμε το θάρρος να τις προασπίζουμε. ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ!!!!

  • 10. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 20, 2007 στο 9:18 πμ

    Ποιοι είναι αυτοί που κρίνουν τη Χρυσή Αυγή; Που κατηγορούν, λασπολογούν, ζητούν να σιωπήσει;

  • 11. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 20, 2007 στο 9:30 πμ

    Επιτέλους, ας καταλάβουν όσοι θέλουν να καταλάβουν και όχι όσοι τους συμφέρει να καμώνονται πως δεν καταλαβαίνουν πως τίποτε στον κόσμο αυτό δεν χαρίζεται, τίποτε δεν κερδίζεται χωρίς αγώνα και θυσίες. Όποιος νομίζει πως με λόγια του αέρα αλλάζει η Ιστορία, ή βλάκας είναι ή πολιτικός απατεώνας ή απλά ένας επαγγελματίας, που αντί να ανοίξει κατάστημα ψιλικών παριστάνει τον εθνοσωτήρα!

  • 12. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Ιουνίου 20, 2007 στο 2:25 μμ

    Όντως. Οποιος νομίζει πως με λόγια του αέρα αλλάζει η Ιστορία, ή βλάκας είναι κτλ. Πού εντοπίζεις λόγια του αέρα στο πιο πάνω ποστ; Εγώ ξέρω ότι υπάρχει έντονη αντιφασιστική δράση σε ολόκληρη την Ευρώπη (τουλάχιστον). Επειδή όντως ο Χίτλερ, έτσι τυχαία μου ήρθε το όνομα, δεν έλεγε λόγια του αέρα. αλλά ως εθνικοσοσιαλιστής δίωκε ανθρώπους για την καταγωγή τους (πχ Εβραίοι), για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις (πχ αριστερούς) και για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις (πχ ομοφυλόφιλους). Οι δε σύγχρονοι ομοϊδεάτες του, σαν τη Χρυσή Αυγή, έχουν βρεθεί πολλάκις στα δικαστήρια με κατηγορίες από μαχαιρώματα και ξυλοδαρμούς αριστερών και μεταναστών μέχρι και επιθέσεων με βόμβες και ένοπλες ληστείες. Για αυτά τα σοβαρά ποινικά αδικήματα καθώς και για κάποια ξύλα και μαχαιρώματα έχουν καταδικαστεί επίσης αρκετές φορές. Αν έτσι θες να αλλάξει η ιστορία, δηλ. με νέα ολοκαυτώματα, γενοκτονίες, διωγμούς, βασανιστήρια, συμμοριτικες τακτικες επιθεσεων με σκοπο την προκληση σωματικης βλαβης (τουλαχιστον) σε οσους διαφωνουν μαζι σας ή δεν σας αρεσει η μούρη τους, σόρρυ, αλλά εγώ δεν θα πάρω.

  • 13. azad_duke  |  Ιουνίου 22, 2007 στο 8:59 πμ

    marie kai sy gematos epixeirhmata, san tous perissoterous omoideates sou e?

  • 14. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 24, 2007 στο 1:41 μμ

    Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι τα στελέχη και τα μέλη του νομίμου πολιτικού κόμματος «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» επειδή είναι Εθνικιστές, αληθινοί Εθνικιστές, επειδή αγωνίζονται για τις Ιδέες τους, δεν έχουν σε αυτό το κράτος συνταγματικά δικαιώματα!

  • 15. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 24, 2007 στο 1:42 μμ

    Η ιδεολογία του «Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή» είναι ο Λαϊκός και Κοινωνικός Εθνικισμός. Για μας τους Χρυσαυγίτες η Πατρίδα παραμένει η υπέρτατη αξία. Το Έθνος για μας είναι πάνω από όλα Φυλή, Αίμα, Καταγωγή. Είμαστε κίνημα λαϊκό και κοινωνικό. Η καταπίεση των οικονομικά ασθενεστέρων συμπατριωτών μας από τους μηχανισμούς της οικονομικής ολιγαρχίας -ντόπιας και ξένης- μας βρίσκει πολέμιους και αποφασισμένους να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα του λαού και την κοινωνική δικαιοσύνη. Στα ίδια πλαίσια εντάσεται και η αντιπαράθεση του Κινήματός μας στην Παγκοσμιοποίηση και τον Διεθνισμό (Φιλελεύθερο-καπιταλιστικό ή Μαρξιστικό) αναγνωρίζοντας πίσω τους τον ένα και μοναδικό δυνάστη των εθνών: τον παγκόσμιο Εβραϊσμό.

  • 16. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουνίου 24, 2007 στο 1:44 μμ

    Για μας τους Χρυσαυγίτες η Παράδοση, τα Ιστορικά Δίκαια του Έθνους μας και η Ιδέα της Ελληνικότητος αποτελούν τις υπέρτατες αξίες, μέσω των οποίων βιώνουμε τον κόσμο και προσεγγίζουμε την έννοια Πολιτισμός.

    Πιστεύουμε και αγωνιζόμαστε για την πραγμάτωση της Μεγάλης Ιδέας, για μια Μεγάλη Ελλάδα και έναν Νέο Ελληνικό Πολιτισμό.

  • 17. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Ιουνίου 25, 2007 στο 9:33 πμ

    Ρε συ Μάριε, αυτά τα διαβάσαμε όλα στο σάιτ σας. Και για την στρατιωτική δομή σας και όλα. Βάλε μια παραπομπή στο σάιτ να τελειώνουμε. Τι μπαίνεις σε μια οργάνωση που λέγεται ενάντια στον εθνικισμό να κάνεις την προπαγάνδα σου; Για να τους πείσεις;

    Και δεν λες τίποτα ούτε για τις βόμβες, ούτε για τις ένοπλες ληστείες, ούτε για τις επιθέσεις με μαχαίρια και ρόπαλα (νόμιμα κατα΄τα άλλα όλα), κι άσε που στα πρώτα δύο, που είναι και τα σοβαρότερα από ποινική άποψη, εμπλέκονται ο 1ος και ο 2ος τη τάξει της οργάνωσης που με τόσο σθένος υπερασπίζεσαι (Μιχαλολιάκος και Περίανδρος).

    Αυτός ρε Μάριε είναι ο Ελληνικός πολιτισμός που θέλεις; Τραμπούκοι με δολοφονικές διαθέσεις, κατάδικοι σε εγκλήματα; Αυτά όμως δεν τα απαντάς. Κι ούτε πρόκειται γιατί δεν σε παίρνει. Μόνο το καταστατικό ξέρεις απ’ έξω ποιηματάκι από ότι βλέπω. Αν οι Ελληνες είναι ένα έθνος δολοφόνων τότε να τους χαίρεσαι, το ίδιο και αν δεν είναι αυτοί που αναφέρονται στον Ξένιο Δία. Έχετε αφήσει πίσω όλοι την ιστορία του Ξένιου Δία και μείνατε στον μονίμως εμπόλεμο και αιμοχαρή Άρη.

    Και για πες, πώς δικαιολογούσατε στα θύματα της Κατοχής, τους «συνέλληνές» σας, ότι προσκαλέσατε επισήμως για κάμπιγκ τους συνεχιστές της μουσολινοχιτλερικής ιδεολογίας; (Forza Nuova % NPD)? Ή μήπως δεν είναι αυτούς που αντιμάχονταν οι «συνέλληνές» σας το 40 στην Πίνδο και καθ’ όλη τη διάρκεια της χιτλερικής κατοχής; Ε;

  • 18. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Ιουνίου 25, 2007 στο 9:37 πμ

    Και μην μου πεις ότι το να διώκεσαι επειδή για βομβιστική επίθεση και ένοπλη ληστεία, είναι στέρηση των συνταγματικών δικαιωμάτων λόγω » ιδεολογίας». Μόνο αυτό μην πεις, γιατί θα καταντήσεις ακόμα πιο γελοίος.

  • 19. haris  |  Ιουλίου 3, 2007 στο 10:56 μμ

    «provata ksipnate»
    tha mporousa na grapso selides gia ta ektromata tis xrisis augis. oi opioi me to sinthima (aima skata – xrisa auga) nomisan oti i ideologiki katantia tous tha tous odigisei se ena dromo opou mono oi idioi theoroun orthon. apo tin alli ine lathos na theoroume oti ethikistes den ine patriotes… kapioi patriotes san tous simerinoun xrisaugites prokalesan to praksikopima stin kipro kai katakreourgisan ti dimokratia stis 21 apriliou to 67. kai gia na min ksexniomaste, to ethnos, i patrida, i epistrofi stin poli kai i megali idea distixos gia olous tous apantaxoun ellines kapioi san kai esas frontisan na ta afanisoun.

  • 20. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουλίου 11, 2007 στο 5:55 μμ

    >

  • 21. ΜΑΡΙΟΣ  |  Ιουλίου 17, 2007 στο 12:33 μμ

    ΔΩΣΑΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΛΥΚΩΝ

    ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!!

  • 22. azad_duke  |  Ιουλίου 24, 2007 στο 11:22 πμ

    kai se mas ti to lete??????

  • 23. azad_duke  |  Ιουλίου 24, 2007 στο 11:23 πμ

    btw filaraki sou exei perasei apo to myalo h idea oti eisai se la8os site h apla trollareis?

  • 24. N_S  |  Αύγουστος 10, 2007 στο 11:06 πμ

    Ως μόνοι και πραγματικοί Εθνικιστές δεν είμαστε διατεθειμένοι να διαπραγματευτούμε ή να κάνουμε τον οποιοδήποτε συμβιβασμό με όσους προσπαθούν να καταργήσουν το Ελληνικό Έθνος,
    να καταργήσουν την Εθνική μας ταυτότητα και να αλλοιώσουν τον Φυλετικό χαρακτήρα του Λαού μας.
    Μηλίτσα,παρόλο που κατακρίνεις την οποιαδήποτε ενέργεια στελέχων και φίλων της Χρυσής Αυγής,
    δεν είδα να κάνεις κατί αντίστοιχο για ενέργειες κατά της Οργάνωσης,
    όπως πχ βομβιστικές ενέργειες κατά νόμιμων γραφείων της σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

  • 25. N_S  |  Αύγουστος 10, 2007 στο 11:17 πμ

    Και επίσης, επειδή μίλησες για «στέρηση των συνταγματικών δικαιωμάτων» ,
    κάτι τέτοιο αποτελεί η
    η απάγορευση νόμιμης συγκέντρωσης καθώς αυτές προστατεύονται από την παράγραφο 1 του άθρου 11 του Συντάγματος της Ελλάδος.

    Ν_S

  • 26. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Αύγουστος 10, 2007 στο 7:53 μμ

    Ναι, δεν κάνω κάτι αντίστοιχο για παράνομες ενέργειες ενάντια στα γραφεία σας. Αλλά ούτε κι εσύ λες τίποτα για το γιατί μαχαιρώνουν κόσμο οι δικοί σας. Μήπως το θεωρείται ελληνικό ήθος και έθιμο; Όσο για τις συγκεντρώσεις φασιστών και κατά πόσο μπορεί να είναι αυτές συνταγματικά προστατευμένες και ο Χίτλερ με εκλογές βγήκε στην εξουσία και είδαμε όλοι για ποιο πράγμα έμεινε γνωστός στην ιστορία (σίγουρα όχι για το συνταγματικό του δικαίωμα να πετύχει την εκλογή του σε μια εκλογική διαδικασία). Αν απλώς λέγατε τις σκέψεις σας και τις απόψεις σας χωρίς να φέρεστε σαν εγκληματικές συμμορίες, ίσως και να είχε ένα νόημα αυτό που λες. Κατά τα άλλα, δεν θεωρώ ότι πρέπει να κηρυχθείτε παράνομη σαν οργάνωση γιατί είδαμε πόσα παρακλάδια μπορείτε να παράξετε.

  • 27. ΜΗΛΙΤΣΑ  |  Αύγουστος 10, 2007 στο 9:05 μμ

    και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, στο πιο πανω σχολιο το ΜΗΛΙΤΣΑ οδηγεί σε λινκ κατά λάθος, γιατί χρησιμοποιήθηκε δημόσιος υπολογιστής, άρα μην απευθύνεστε εκεί που οδηγεί.

  • 28. N_S (cy)  |  Αύγουστος 11, 2007 στο 11:30 πμ

    Ανεξάρτητα με το λόγο για τον οποίο ανέβηκε στην εξουσία ο Χιτλερ! ,
    ό λ ε ς οι συγκεντρώσεις Ελλήνων πολιτών προστατύονται από το Σύνταγμα.
    Και πρέπει να ξέρεις ότι το να είναι κάποιος Χρυσαυγίτης δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θαυμάζει τον Χίτλερ.
    Σίγουρα έχει τον σεβασμό μιας μερίδας ατόμων στην οργάνωση, αλλά υπάρχουν και άτομα που τον αντιπαθούν.
    Και ακόμα και όσοι τον σέβονται δεν συμφωνούν απαραίτητα με όλες τις ενέργεις και τις πράξεις του.
    Είμαστε Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές,
    δεν είμαστε Γερμανοί οπαδοί του Χίτλερ.
    Αυτό σαν παρένθεση επειδή αναφέρεσαι αρκετά στο συγκεκριμένο άτομο.
    Είπες «αν απλώς λέγαμε τις σκέψεις μας και τις απόψεις μας χωρίς να φέρεμαστε σαν εγκληματικές συμμορίες».
    Οι αναρχικοί επιτίθενται ακόμα και σε άσχετους με την οργάνωση, μόνο και μόνο επειδή φοράνε μπλούζα με το Εθνόσημο, και εσύ μου μιλάς για ελευθερία έκφρασης ?!!
    Υπάρχουν και κάποια όρια, και μερικές φορές πρέπει να λαμβάνεις μέτρα για να προστατέψεις τους Συναγωνιστές σου.
    Και δεν μιλώ για μαχαιρώματα,
    είμαι κατά τέτοιου είδους τακτικών.

  • 29. azad_duke  |  Αύγουστος 13, 2007 στο 3:35 μμ

    Για κάτσε γιατί πότε σας χτύπησε κανείς, πλην αναρχικών;
    Γιατί εγώ θυμάμαι πάντα όποτε έκανε κάτι η Χρυσή Αυγή, μια χαρά τα έλεγαν οι διάφοροι παράγωντες της με τους αστυνομικούς και η αστυνομία απλά τους προστάτευε…..ενώ, ας πούμε με τους φοιτητές, η αστυνομία έψαχνε αφορμή γι;α να τους επιτεθεί.

  • 30. N_S (cy)  |  Αύγουστος 14, 2007 στο 4:19 μμ

    Πρώτον, αφήστε τον διαχωρισμό φοιτητών-αναρχικών γιατί δεν πρόκειται να πείσετε κανέναν ότι στο «φοιτητικό κίνημα» δεν υπάρχουν αναρχικοί.
    Δεύτερον, το θέμα είναι ότι όταν είμαστε εμείς τα θύματα εγκληματικών ενεργειών αναρχικών υπάρχει πλήρης αδιαφορία και θάψιμο της είδησης από όλα τα ΜΜΕ.
    Τρίτον, είπες ότι δίαφοροι παράγοντες της Οργάνωσης τα έλεγαν με τους αστυνομικούς, η αστυνομία μας προστάτευε κλπ. Έχεις κάποιο παράδειγμα ή μήπως η φράση σου αποσκοπεί στη δημιουργία εντυπώσεων μέσω μαύρης προπαγάνδας ?
    Γιατί μπορώ να σου φέρω σαν παράδειγμα την επίθεση των αναρχικών στα παλιά γραφεία της Οργάνωσης στη Συγγρού στη Θεσσαλονίκη.
    Τότε που είχαν ξεκινήσει όλοι μαζί από το πανεπιστήμιο, με ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, μέρα μεσημέρι, έφτασαν στα γραφεία, ανέβηκαν πάνω, έσπασαν την πόρτα μπήκαν μέσα και έσπασαν ότι βρήκαν, έγραψαν συνθήματα σους τοίχους (οι αστυνομικοί τους περίμεναν κάτω),
    και μετά κατέβηκαν και με ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ επέστρεψαν στο πανεπιστήμιο.
    Υπάρχουν και οι σχετικές φωτογραφίες.

    Και αν θέλεις υπάρχει και ένα πιο πρόσφατο παράδειγμα, πάλι στη Θεσσαλονίκη, και αφορά τα επεισόδια στις εκλογές των κυπριακών παρατάξεων, τότε που κάποιοι εγκλωβίστηκαν στο μεγάλο αμφιθέατρο της Νομικής και κινδύνεψαν να καούν ζωντανοί,
    αλλά φυσικά καμία άρση του ασύλου.
    (όποιος/α θέλει να μάθει τί πραγματικά είχε γίνει τότε,
    να το πει).
    Αυτά για να αντιληφθούν κάποιοι ποιούς αβαντάρει το σύστημα.

  • 31. MILITSA  |  Αύγουστος 14, 2007 στο 6:22 μμ

    Εγώ παντως για τις επιθέσεις εναντίον των γραφείων σας από τα ΜΜΕ τα έμαθα. Συνοδεία αστυνομικών έχετε κι εσείς για κάθε φασιστοεκδήλωσή σας, άρα οι αναρχικοί γιατί να μην έχουν (αν και συνήθως δεν τη ζητούν από ότι αντιλαμβανομαι). Έψαξα και δεν κατάφερα να βρω λινκ με τη φωτο που οι χρυσαυγίτες της κύπρου μιλάνε με τους αστυνομικούς σε πολύ φιλικά πλαίσια, την έχω πάρει με μέηλ και δεν την βρίσκω σε καμιά σελίδα. Κρίμα. Γιατί μου βγαίνετε και διωκόμενοι, την στιγμή που ξέρεις πολύ καλά ότι ο αρχηγός της οργάνωσης σου στην κύπρο είναι πρώην οργανο. Και ξέρεις πολύ καλά ότι η αστυνομία σας ξέρει και δεν σας κάνει τίποτα. όπως είπες «αυτά για να αντιληφθούν κάποιοι (άλλοι) ποιους αβαντάρει το σύστημα»

  • 32. antiterror  |  Αύγουστος 14, 2007 στο 9:04 μμ

    για την μηλιτσα.Εισαι αιστορητη τελειως.τελικα η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας!!!!!!!!!!

  • 33. N_S (cy)  |  Αύγουστος 15, 2007 στο 1:49 μμ

    Φυσικά και μας ξέρουν, έχουν φακελωμένους τους πάντες.
    Εδώ έχουν λίστες με τα μέλη όλων των πανεπιστημιακών παρατάξεων, εμάς δεν θα ξέρουν ?!
    Και τους αναρχικούς τους ξέρουν.
    Αστυνομικοί βρίσκονται σε κάθε είδους εκδήλωση.
    Δεν νομίζω όμως το σπάσιμο των γραφείων ενός νόμιμου πολιτικού κόμματος να αποτελεί εκδήλωση, σωστά ?

    Περιμένεις δηλαδή η αστυνομία να συλλάβει κάποιους μόνο και μόνο για τα πολιτικά τους πιστεύω ?!
    Τους αναρχικούς που σπάνε, καίνε, καταστρέφουν περιουσίες και ληστεύουν δεν τους κάνει απολύτως τίποτα,
    και θα κάνουν σ’ εμάς που δεν έχουμε κάνει τίποτα από τα παραπάνω ?
    Και όλοι μας ξέρουμε που μπορούν να βρουν τους «νεαρούς» αυτούς, που μαζεύονται, που συχνάζουν κλπ.

    Αλλά φαίνεται δεν σας ενοχλεί το να καταστρέφουν κ να τρομοκρατούν κάποιοι όσο το να υπάρχουν κάποιοι άλλοι που ακόμα και σήμερα να δηλώνουν περήφανα Εθνικιστές και Σοσιαλιστές.

  • 34. MILITSA  |  Αύγουστος 15, 2007 στο 3:43 μμ

    Ανιστόρητη δηλαδή σε τι; Δεν νομίζω ότι κατέχω την απόλυτη αλήθεια, αλλά άμα προσφεύγεις σε χαρακτηρισμούς καλό θα ήταν, κατά τη γνώμη μου, να τους δικαιολογείς κιόλας για να καταλαβαίνει ο άλλος και να φτιάξει τα κακώς έχοντα αν όντως κακώς έχουν.

    Ποιοι καταστρέφουν και τρομοκρατούν και πόσο ανεκτική είναι η χρυσή αυγή στην αντίθετη άποψη (μιλώντας και για δημοκρατία κτλ). Το πιο πρόσφατο που κάνατε ήταν που καίγατε δημοσίως το νέο βιβλίο ιστορίας στ δημοτικού (δεν το στηρίζω δεν του εναντιώνομαι, όμως εγώ δεν θα έκαιγα ποτέ τα βιβλία του χίτλερ ή του οποιουδήποτε δεν μου αρέσει).

    Ορίστε στοιχεία για τη δράση της Χρυσής Αυγής από διάφορα ημερολόγια του ρατσισμού που εκδιδει η YRE

    3/10/02:10 νεοφασίστες της Χρυσής Αυγής μαχαιρώνουν τον σπουδαστή Αλέξανδρο Πραντούνα, μέλος της σπουδαστικής παράταξης Ματσέτα, της YRE και του Ξεκινήματος, σε διάδρομο των ΤΕΙ Αθήνας, όταν αυτός διαμαρτυρήθηκε γιατί οι νεοφασίστες σχίζανε αντιρατσιστικές αφίσες που ήταν αναρτημένες σε ταμπλό της παράταξης στο κτίριο των ΤΕΙ. Το μαχαίρι που προοριζόταν για την κοιλιά του Αλέξανδρου τελικά τον πέτυχε στο χέρι τραυματίζοντας τον τένοντα του βραχίονα.
    30/4/92 και 25/5/92 επίθεση χρυσαυγιτών σε μέλη της ΟΣΕ (αριστερή οργάνωση εξωκοινοβουλευτική)
    7/10/92 νεαρός μαύρος δέχεται επίθεση από χρυσαυγίτες στη Θεσσαλονίκη
    10/12/92 Μέλη οργανώσεων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς (ΟΣΕ) καθώς και γραφεία του ΚΚΕ γίνονται στόχος επίθεσης από τη χρυσή αυγή.
    17.3.93 20 μέλη της Χρυσης Αυγής επιτίθενται και τραυματίζουν στον Ταύρο 4 μέλη του Ξεκινήματος.
    28/10/93 Μέλη της Χρυσής Αυγής κακοποιούν αλλοδαπούς στην περιοχή Αμπελοκήπων. Ανάλογες επιθέσεις καταγγέλλονται σε Γουδί, Καισαριανή.
    20.11.93 Χρυσαυγίτες χαρακώνουν στο χέρι μαθητή στην Πάτρα και επιτίθενται σε μαθητικές καταλήψεις.
    20.1.94 Χρυσαυγίτες επιτίθενται σε μαθητικές καταλήψεις.
    15.1.95 Μαθητής μέλος της YRE δέχεται επίθεση και τραυματίζεται από μέλος της χρυσής αυγής.
    30.1.95 Ο ίδιος χρυσαυγίτης επιτίθεται ξανά σε μαθητή, μέλος της YRE.
    25.1.96 Δύο αδέλφια φοιτητές δέχονται επίθεση με μαχαίρια από ομάδα Χρυσαυγιτών στον Πειραιά.
    9.4.96 Με πέτρες και ξύλα χρυσαυγίτες επιτέθηκαν σε μέλη της ΟΣΕ στη Φωκίωνος Νέγρη.
    22.6.96 Μέλος της ΚΝΕ και πρόεδρος του 15μελούς του σχολείου του πέφτει θυμα επίθεσης χρυσαυγιτών στη Φωκίωνος Νέγρη.
    24.6.96 Αφρικανός μετανάστης ξυλοκοπείται στη μέση της Φωκ. Νέγρη από Χρυσαυγίτες.
    29.6.96 16χρονος μέλος της YRE ξυλοκοπείται από χρυσαυγίτες κοντά στον ηλεκτρικό Κ. Πατησίων.
    12.9.96 Επίθεση από χρυσαυγίτες δέχθηκαν δύο ελληνοπόντιοι και ένας βορειοηπειρώτης στα Χανιά.

    όχι πως τελειώνει εδώ η λίστα…. αλλά φαντάζομαι ότι η εικόνα αρχίζει να σχηματίζεται.

  • 35. MILITSA  |  Αύγουστος 15, 2007 στο 3:45 μμ

    Και το θέμα δεν είναι τι δηλώνεις είναι προφανώς το τι κάνεις.

    Οι αποδείξεις για το τι κάνετε παρατίθενται πιο πα΄νω.

    Ναι, με ενοχλεί η ατομική τρομοκρατία. Δεν την στηρίζω.

    Όχι, δεν περιμένω να σε συλλάβουν λόγω ιδεολογίας. Όμως να ξέρουν ποιου την πόρτα να χτυπήσουν για ανακρίσεις όταν εσείς κανετε τα αίσχυντα όπως (μερικά μόνο από αυτά) παρατίθενται πιο πάνω.

    Οβερ εντ άουτ!

  • 36. azad_duke  |  Αύγουστος 15, 2007 στο 5:48 μμ

    Mhlitsa ksexases kai ton gnwsto eley8ero skopeyth Panagiwth Kazako, o opoios symeteixe se poreies ths X.A. prin bgei pagania me oplo kai pyrobolhsei 5 AN8RWPOUS

    Ksexnas akomh ton typo me to kynhgetiko oplo pou pyrobolouse apo to mpalkoni twn grafeiwn ths X.A. sto kentro ths A8hnas, enantion sygkentrwshs diamartyrias enantia sthn X.A.

    Epishs to pesimo filwn ths X.A. se sygkentrwsh ston Botaniko h opoia zhtouse thn ypogeiopoihsh twn gramwn tou proasteiakou

    Epishs ton Kousoumbrh, pou kathgoreitai gia ton ksylodarmo melwn tou SEK (aristerhs organwshs), ton Periandro pou kathgoreitai gia thn apopeira dolofonias tou foithth Dhmhtrh Kousourh sta dikasthria thw odou Eyelpidwn (mprosta se mia dimoiria twn MAT kai dyo mystikous astynomikous pou D E N E K A N A N A P O L Y T W S T I P O T E gia na thn stamathsoun (kai meta kykloforouse eley8eros epi mia dekaetia mexri na ton syllaboune)) alla kai gia enoplh lhsteia (sthn Kalamata an 8ymamai kala).
    pishs na 8ymh8oume ton arxifuhrer Pleyrh poy exei se baros tou katadhkh gia bombistikh epi8esh…..kai o katalogos me ta kalopaida synexizetai

  • 37. azad_duke  |  Αύγουστος 15, 2007 στο 5:51 μμ

    kai mia basikh erwthsh….to exete parei xampari oti to site edw einai K A T A toy e8nikismou? Ti erxeste apo dw meria? Pisteyete oti 8a bgalete melh me thn propaganda sas?

  • 38. N_S (cy)  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 10:41 πμ

    1) Ο Πλεύρης ΔΕΝ είναι δικός μας.
    2) Ο Περίανδρος έχει ήδη καταδικαστεί σε 21 χρόνια φυλάκιση.
    3) εσείς νομίζετε ότι όποιος είναι γυμνασμένος έχει ξυρισμένο κεφάλι είναι Χρυσαυγίτης. Φαίνεται ότι δεν έχετε υπόψη σας τα άλλα 3 ρεύματα που υπάρχουν.
    4) Θεωρείς τρομοκρατική πράξη το κάψιμο ενός βιβλίου ?
    5) «Όμως να ξέρουν ποιου την πόρτα να χτυπήσουν για ανακρίσεις όταν εσείς κανετε τα αίσχυντα όπως (μερικά μόνο από αυτά) παρατίθενται πιο πάνω.» = Το να πάει να πει κάποιος ότι του επιτέθηκε άτομο ξυρισμένο με αρβύλες δεν σημαίνει ότι το άτομο αυτό είναι Χρυσαυγίτης,
    και δεν θα δικαιολογούσε τέτοια ενέργεια.
    Με την ίδια λογική κάθε φορά που κάνουν επεισόδια τα φιλαράκια σας οι αναρχικοί -τις ενέργειες των οποίων δεν καταδικάζετε-, θα έπρεπε η αστυνομία να πηγαίνει για ανακρίσεις σε Υφανετ και Βαβυλωνία. Κάτι που φυσικά ούτε έγινε ποτέ, ούτε πρόκειται να γίνει.
    6) Δεν ψάχνουμε για μέλη. Όσοι ενδιαφέρονται ξέρουν πως θα επικοινωνήσουν μαζί μας, δεν κρυβόμαστε.
    Απλά ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα.

  • 39. Seth  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 10:49 πμ

    Kai pes oti ola ayta eginan. Ayta poy exoyn kanei ta dika sas ta kolopaida kai kanena apo ta aristerokratoymena MME den exei anakoinosei, giati den ta les palioar…i?

  • 40. Seth  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 10:51 πμ

    ston azad_duke pigainei

  • 41. N_S (cy)  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 10:58 πμ

    Και να ξέρετε ότι μπορούμε αν θέλετε να σας γράψουμε μια λίστα με νούμερα από μηχανάκια και αυτοκίνητα αναρχικών.
    Ίσως η ‘αστυνομία να πρέπει να χτυπήσει τις δικές τους πόρτες για ανακρίσεις’
    όταν ισοπεδώνουν το κέντρο της πόλης.

  • 42. MILITSA  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 11:36 πμ

    afou eisai NS (cy) pou parapempei se kypro, pote oi anarxikoi edw isopedwsan to kentro tis polis? (bl. to blog anikei se omada pou drastiriopoieitai stin kypro)

    einai pneymatiki tromokratia to kapsimo bibliwn kata ti gnwmi mou

    oxi den nomizw oti kathe enas me xyrismeno kefali einai xrysabgitis. xeroume oti xrysabgites ekanan ta xtypimata pou anaferoume. den tous mperdeboume me allous. eides na sou lew pouthena gia tin efen gia paradeigma?

  • 43. MILITSA  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 11:47 πμ

    pros seth: an me ta dika mas ta kolopaida ennoeis tous anarxikous mallon exoume mperdepsei kai ta abga kai ta pasxalia.

  • 44. MILITSA  |  Αύγουστος 16, 2007 στο 11:49 πμ

    kai oso afora stous anarxikous tis athinas ktl. aftoi den pianontai. epeidi den bgazeis akri poios ekane ti. yparxoun sobaroi anarxikoi pou den spane mpoygatsadika kai den kanoun symmoritopolemo me tous xrysabgites.

    eseis xtypate epwnymws kai gia afto exoun mpei mesa polloi apo esas.

    kapou edw omws tha kleisw afti tin koubenta, giati den nomizw oti bgazei pouthena.

    ta symperasmata bgainoun apo mona tous me ena psaxtiri sto internet

  • 45. azad_duke  |  Αύγουστος 17, 2007 στο 3:40 μμ

    giati nomizei oti ta poio polla apo osa anafera ta eipane ta «aristerokratoumena» mme?

    alh8eia poso aristerokratoumena htan ta mme otan kanane ta straba matia gia tous mpatsous pou lianizane to mplok twn foithtwn ths patras (opou mesa den yphrxan anarxikoi, alla atoma apo thn prwtoboulia genoba, thn dea, thn okde kai alles organwseis pou den areskontai sta mpaxala), kai ginontan xountikoteroi twn xountikwn fwnazwntas gia to fylakio ston agnwsto stratiwth?

    Kai pote akouses istories me dekapente kai dekaeksi aristerous oplismenous me kriponait, kadronia, siderogro8ies kai maxairia na thn peftoune se aoplous xrysayghtes?

  • 46. azad_duke  |  Αύγουστος 17, 2007 στο 3:48 μμ

    oso gia thn teleytaia ataka toy seth tin afinw asxoliasth……..

  • 47. Seth  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 6:35 μμ

    Nai,eipane ligo gia to mnymeio kai meta to rixan pali stoys kahmenoys foitites.Poion koroideyeis re? Kai as einai ayto to simeio i exeresi. Tis alles fores,ti kanane ta mme? Kai mi moy peis oti einai dika mas ta mme giati 8a trela8oyme teleios.

    Prin apo merikoys mines enas xrysaygitis itan sto nosokomeio se koma meta apo epi8esh anarxikon me kadronia ,variopoyles,sidirogro8ies.Kai posoi itan? 30 pros 3.Xarikes? kai poses alles fores exoyn ginei skinika ta opoia menoyn adimosieyta

  • 48. N_S (cy)  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 6:36 μμ

    «ΜILITSA», σχετικά με τα όσα γράφεις τόσο για την Οργάνωση μας όσο και για τους αναρχικούς, πόσο σίγουρη είσαι ?!
    Έχεις προσωπική εμπειρία για τα θέματα που γράφεις ή άπλα μεταφέρεις αυτά που λένε και γράφουν κάποιοι άλλοι ?
    Πόσων χρονών είσαι ? (για να ξέρω με τι άτομο μιλώ)

    Ναι, το «Cy» παραπέμπει σε Κύπρο.

  • 49. N_S (cy)  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 6:43 μμ

    Συναγωνιστή, φαντάζομαι αναφέρεσαι για το περιστατικό στην Αθήνα, σωστα ?
    Να τους υπενθυμίσουμε και ένα άλλο περιστατικό στην Αθήνα,
    που οι αναρχικοί κρατούσαν ένα δικό μας παιδί στο πανεπιστήμιο και το πλάκωναν στο ξύλο, παρουσία καθηγητών!

  • 50. Seth  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 6:46 μμ

    Ναι εκει αναφέρομαι. Και το παιδι στη Παντειο θυμάμαι(και το ξερω προσωπικά).Τα παρακρατικα σκουπίδια μαζί με τη συννενεση του Παπαστάμου, κράτησαν όμηρο το παιδι.

  • 51. N_S (cy)  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 7:00 μμ

    Τέλος πάντων,
    έχουν γίνει διάφορα κατά καιρούς.
    Απλά εμείς δεν βγαίνουμε να κλαίμε δημοσίως και να παρακαλάμε(-απειλούμε) για βοήθεια
    ΔΕΞΙΑ
    και
    ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

  • 52. zappa  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 7:08 μμ

    to paidi sas eixe mpei oplismeno sto panepisthmio, ean 8ymamai kala, kai oxi me kadronia kai molotwf, alla me pistoli…….

  • 53. zappa  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 7:12 μμ

    anyway
    fantazomai oti antilambaneste oti apo edw DEN 8a trabhksete kosmo, kai adynatw na brw kanena logiko logo gia thn parousia sas edw paidia…..ektos ean nomizete oti 8a kanete kapoia syneisfora sthn ekseliksh tou kosmou malakizomenoi sto internet, enw 8a eprepe na paizete ksylo me tous gkrizous lykous, san kaloi patriwtes eiste

  • 54. N_S (cy)  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 7:28 μμ

    Σχετικά με το αν θα τραβήξουμε κόσμο,
    διάβασε πιο πάνω.

  • 55. zappa  |  Αύγουστος 21, 2007 στο 7:44 μμ

    tote se TI akribws aposkopeite erxomenoi apo dw?

  • 56. militsa  |  Αύγουστος 22, 2007 στο 2:00 μμ

    30, εσύ; (μπηχτή, που λέει και η Θεοπούλα)

    Ρε Ζάππα, άστο… Προφανώς τα παιδιά είναι μέλη της ίδιας οργάνωσης (ξέρεις ότι δεν γνωρίζονται μεταξύ τους). από πού ως πού βγήκαμε δικηγόροι του οποιουδήποτε, δεν το κατάλαβα. Τι θες να πεις;; Να καταδικάσω τους αναρχικούς που σας δέρνουν; Κι εγώ άμα σας έβλεπα να κινείστε απειλητικά εναντίον μου θα αμυνόμουν. Αν όχι, καθείς στη δουλειά του. Αυτά, τα είπα και πιο πάνω, τώρα γιατί επιμένεις και γιατί έχει σχέση η ηλικία μου δεν το ξέρω. Δεν είναι εγώ και η παρέα μου που δεν σας θέλουμε, ολόκληρες κοινότητες αντέδρασαν πριν 2, αν θυμάμαι καλά, χρόνια για να μην κάνετε το φεστιβάλ μίσους σας/κάμπιγκ στην περιοχή τους. Και ο λόγος δεν είναι αυτά που λέτε και η ελευθερία σας να τα λέτε, αλλά γιατί ακριβώς η πρακτική σας δείχνει ότι δεν σέβεστε την ελευθερία του άλλου. Αν δεν βαριέσαι και ψάξεις και άλλα λινκς της οργάνωσης τούτης εδώ που μπήκες θα δεις και τη γνώμη που έχει η οργάνωση αυτή για τους αναρχομπάχαλους να τελειώνουμε και με αυτή την ιστορία. Αυτή θα είναι όντως η τελευταία φορά, δεν μπορούσα να κρατηθώ και να μην απαντήσω στη σημαντική σου ερώτηση που θα σου φανερώσει τι ποιόν άνθρωπος είμαι (να πω και κλινική; Όνομα μαιευτήρα μήπως;)

  • 57. N_S (cy)  |  Αύγουστος 23, 2007 στο 7:16 μμ

    Ενδιαφέρουσα η προσέγγιση σου σχετικά με το φεστιβάλ μίσους.
    Ακόμα πιο ενδιαφέρον όμως ότι οι πρώτοι που αντέδρασαν στο φεστιβάλ ήταν οι εβραίοι και οι διάφορες οργανώσεις τους και στη συνέχεια ομάδες ‘αναρχικών’ και αριστεριστών.
    Αρχικά οι υπόλοιποι δεν είχαν πρόβλημα.
    Εν πάσει περπτώση, το φεστιβάλ δεν ακυρώθηκε.
    Έγινε στην Ιταλία.
    Είναι κάτι που γίνεται κάθε χρόνο,
    απλά τότε ήταν πανευρωπαϊκό.

  • 58. N_S (cy)  |  Αύγουστος 23, 2007 στο 7:20 μμ

    Και «militsa», χαλάρωσε δεν υπάρχει λόγος να εκνευρίζεσαι,
    θα κάνεις ρυτίδες!
    Εδώ, απλά συζητάμε ..!

  • 59. militsa  |  Αύγουστος 23, 2007 στο 10:45 μμ

    δεν εκνευρίζομαι, έχω τενοντίτιδα και δεν μου αρέσει να γράφω ασκόπως. κι ούτε με ενοχλεί να κάνω ρυτίδες. Ειρωνία ήταν. ΄

    Της Χρυσής Αυγής πάντως δεν της πέρασε να κάνει κάμπιγκ.

    Για να καταλάβω όμως, γιατί καλέσατε Γερμανούς; Αυτοί δεν ήταν ενάντια στους Ελληνες το 40; Τους Ιταλούς; Αυτούς δεν πολέμησαν οι Έλληνες στης Πίνδου τα βουνά; Τους Γκρίζους Λύκους γιατί τους ξεχάσατε;

  • 60. militsa  |  Αύγουστος 23, 2007 στο 10:50 μμ

    Α! Και είναι γνωστό ότι όλοι όσοι δεν θέλουν τη Χρυσή Αυγή=Εβραίοι=Κακοί. Και είμαι βέβαιη ότι οι αντιφασιστικές δραστηριότητες των κοινοτήτων ήταν εβραιοκινούμενες (νομίζω ότι βάλανε το χέρι τους και οι αμερικάνοι που έχουν αποικίες στο φεγγάρι!). άσε μας, ρε φίλε! Ξέρω τι παίχτηκε και ξέρω ότι δεν ήταν οι εβραίοι που είχαν πρόβλημα, τουλάχιστον όχι μόνο, αλλά και εβραίοι να το είχαν ένα δίκιο θα το είχανε (πιο πάνω αναρωτιόσουν γιατί θυμάμαι τον Χίτλερ όταν γίνεται αναφορά στη Χρυσή Αυγή, δεν είναι; Ναι, γιατί άραγε;).

  • 61. andrikos  |  Σεπτεμβρίου 14, 2007 στο 4:08 μμ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ!!! ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΑΙΜΑ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ!

  • 62. andrikos  |  Σεπτεμβρίου 14, 2007 στο 4:10 μμ

    Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!! ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!

  • 63. andrea  |  Σεπτεμβρίου 23, 2007 στο 2:48 μμ

    Τεληκά τη καταφέραμαι μέσω της ιστοσελήδας? Πιοι είναι οι στόχοι μας?

  • 64. andrikos  |  Σεπτεμβρίου 23, 2007 στο 3:27 μμ

    ΈΛΑ ΝΤΕ?

  • 65. andrea  |  Σεπτεμβρίου 23, 2007 στο 4:39 μμ

    ε τότε γιατί το συνεχίζουμε?

  • 66. andrikos  |  Σεπτεμβρίου 25, 2007 στο 2:51 μμ

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

  • 67. γεοργ  |  Σεπτεμβρίου 29, 2007 στο 2:27 μμ

    To μουνι της μανας σας αλβανοφιλοι απλυτοι.

  • 68. jim_hellas  |  Οκτώβριος 1, 2007 στο 11:06 πμ

    το «άπλυτοι» μου άρεσε! 😛

    Και το επίπεδο του διαλόγου επίσης! 🙂

  • 69. Βαλεντινος  |  Νοέμβριος 29, 2007 στο 6:24 μμ

    Opios den misi tous tourkous den einai kypraios einai enas gamhmenos prodotis. ,.

  • 70. azad_zappa  |  Δεκέμβριος 1, 2007 στο 6:36 μμ

    Me aytes tis ikanothtes pou exete sto diaolog, den aporw giati xrhsimopoieite opla

    An den mporeis na tous peiseis tromokrathse tous…Typikh taktikh pou xrhsimopoiei mia PARASTRATIWTIKH SYMORIA!

  • 71. ccc  |  Δεκέμβριος 7, 2007 στο 7:11 μμ

    Μάθετε λίγη ιστορία πρώτα για το τι έγινε στο κυπριακό και τι ρόλο έπαιξαν οι Αμερικάνοι πίσω από την εισβολή και ύστερα βγαίνετε να βρίζετε τους Τούρκους. Αλλά φυσικά η ομάδα, το κόμμα, η εκκλησία αυτα μας διατάζουν και αυτά ακολουθούμε, σαν καλά προβατάκια που είμαστε.. Και μη ζητάτε νομιμότητα όταν ελπίδα και προσδοκία σας είναι ο θάνατος κάθε Τούρκου, Αλβανού, αναρχικού κτλ.. Γιατί αυτό θα καταπατούσε κάπως τα ‘συνταγματικά δικαιώματα’ όπως είπατε… Το ‘αριστοκρατούμενα ΜΜΕ’ και οι μπάτσοι που βοηθάνε και υποκοινούν αναρχικούς και αριστερούς ήταν πολύ πετυχημένα. Αυτοί που σάπιζαν στο ξύλο το φοιτητή στη Θεσσαλονίκη, που σκοτώνουν μετανάστες, που σαπίζουν τους φυλακισμένους αναρχικούς. Πάντα τέτοια να ακούμε να γελάμε…

  • 72. haris_g  |  Δεκέμβριος 10, 2007 στο 9:18 μμ

    PSES, KATHOS GIRIZA SPITI APO MIA NIXTERINI EKSDODO VRIKA GRAMMENO STON TOIXO TOU SXOLEIO POU VRISKETE KONTA STO SPITI MOU TO :

    «fasistes koufales erxontai kremales»

    PANTA IXAME ARISTERA FRONIMATA OLOI STIN GEITONIA ALLA TETIA PROODO DEN TIN PERIMENA, SIMERA EPREPE NA ARTHROGRAFISO GIA KAPIO MME KAI KSAFNIKA SINIDITOPIISA OTI TO THEMA POU EPREPA NA ASXOLITHO INE O EKFOVISMOS KAI I TROMOKRATIA POU ASKOUSAN TA OLIGARXIKA KATHESTOTA… AMESOS, THIMITHIKA TO SLOGAN POU IXOUSE STA FTIA MOU SAS SINTHIMA FASISTES KOUFALES ERXONTE KREMALES KREMALES KREMALES KREMALES.

    EKLEISA TON IPOLOGISTI, TILEFONISA STON DIEFTHINTI KAI TOU ZITISA NA GRAPSO GIA TΟΝ TZORT MPERNARNT SO, MOU TO EPETREPSE XORIS POLLA POLLA. TELIOSA TO ARTHRO MOU KAI TO ESTEILA. SXOLASA… MPIKA STO AFTOKINITO KAI PERASA APO TO SXOLEIO… ERXONTE KREMMALES EGRAFE…

    KAI EGO, APOGONOS ENOS APOGXONISMENOU ARISTEROU NA PREPEI NA TO VLEPO AFTO KATHE PROI…

  • 73. Dokisisofi  |  Δεκέμβριος 22, 2007 στο 11:29 πμ

    vres apos allazoun oi kairoi e? Poli dinato to arhtro sou Xari, kai pragmati i eironia enos sinthimatos egkeitai sto poioi kai pso tin koitazoume. Einai pragmati tragiko pou graftike afto ekso ap’to spiti sou, opou kathe logos gia «sxoini» mallon pligonei.

    Oson afora ti sizitisi, ego ta vrisko ola tragika alla poio tragiki theoro ti dilosi tou azad _duke (den ksero kan an einai ellinas vevea, opotan as me «sigxoresei» an ton antmetopizo os tetoio) oti «e kai na figoun oi Tourkoi pos tha allaksei i zoi sou» Afto me sokare parapano apo ola osa diavasa kai pragatika dierotomai: an skeftontan oloi etsi opos ton azad_duke, se ti katastasi tha vriskomastan simera? tha milousame kan ellinika? (ti eironia! ego grafo greeklish:PP), tha pigainame se ekklisies, i tzamia?. Dilada aazd_duke, ipostirizeis tin katapatisi tn anthropinon dikaiomaton stin Kipro me tin parousia tourkikou stratou katoxis kai eisai enantion tou dikaiomatos enos laou gia eleftheria? Tora tha mou peis, kai oi apeleftheromenoi laoi sta granazia enos pagkosmiopoiiimenou sistimatos vriskontai, omos esi pisteveis oti einai logos aftos na kanoume ekptoseis se epipedo arxon kai aksion, giati «afou skata tha einai ola pali»? Fantastikes na to elegan afto to 1821? Kai tote skata itan ti nomises. Opou Evropi kai Ameriki, vlepe Ieri Simmaxia. Kai ftoxeia kai amorfosia na doun ta matakia sou…

  • 74. azad_duke  |  Δεκέμβριος 23, 2007 στο 5:16 μμ

    apla oso yparxei to idio systhma, h zwh mas asxhmh 8a einai, eite kanoun koumanto oi tourkoi kapitalistes, eite oi ellhnes kapitalistes……

    Oso gia to ellhnas h oxi, eilikrina den me endiaferei. Giati na ais8anomai perhfanos gia kati pou synebh tyxaia, kai na misw ton allo gia kati pou epishs synebh tyxaia……

  • 75. Χρήστος  |  Φεβρουαρίου 6, 2008 στο 2:38 μμ

    Φιλαράκι, εσείς που λέτε τους άλλους φασίστες εσείς είστε !! Με ποιο δικαίωμα θα τους χαρακτηρίσετε εσείς που καίτε την Ελληνική Σημαία και κλείνετε κάθε τόσο το κέντρο της Αθήνας με τις κωλοδιαδηλώσεις σας και βάζετε φωτιά στα φυλάκια στη Βουλή των Ελλήνων. Εσείς είστε κάθετοι στις απόψεις σας και χτυπάτε με πέτρες, καδρόνια και ότι βρείτε τους αντι-ιδεάτες σας. Εσείς κλείνετε με έτσι θέλω τα πανεπιστήμια και ενοχλείτε το κάθε επαρχιώτη φοιτητάκο ο οποίος θέλει να τελειώσει τη σχολή του να γυρίσει σπίτι του αλλά δεν μπορεί επειδή καθυστερούν κανά εξάμηνο οι εξεταστικές. Εσείς πάτε αντίθετα στο κράτος πετώντας πέτρες στους αστυνομικούς, καίγοντας κάδους απορριμάτων και καταστρέφοντας τις περιουσίες του κόσμου σπάζοντας βιτρίνες, καίγοντας αμάξια κτλ. Άντε πια μας πρήξατε τα παπάρια μια χούφτα αναρχοκομμούνια ! !

  • 76. faoust  |  Φεβρουαρίου 7, 2008 στο 11:35 πμ

    Φίλε Χρήστο,
    1)ποιοι είμαστε «εμείς» που καίμε την ελληνική σημαία;εγώ προσωπικά είμαι κατά του βανδαλισμού οποιουδήποτε εθνικού συμβόλου,όχι γιατί με αντπροσωπεύει,ένα κωλόπανο είναι η σημαία,αλλά γιατί αντιπροσωπεύει,κακώς κατά την γνώμη μου,εκατομμύρια άλλους.

    2)Οι διαδηλώσεις είναι το μόνο μέσο που έχει ένας λαός για να διεκδικήσει αυτά που θεωρεί ότι του ανήκουν.Με διαδηλώσεις πέτυχε η Κύπρος την ανεξαρτησία της από την Αγγλία,με διαδηλώσεις ζητούσαν οι κύπριοι να ενωθούν με την Ελλάδα,με διαδηλώσεις ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ πέτυχε την αναγνώριση δικαιωμάτων των μαύρων.

    3)Οι σχολές έκλειναν μετά από συνελεύσεις των φοιτητών οι οποίες γινόντουσαν κάθε βδομάδα επί έναν χρόνο.Αν είμαστε μειοψηφία επί έναν χρόνο δεν αντέδρασε κανείς;

    4)Να σου θυμίσω ότι στην Ελλάδα η Αριστερά ανεβαίνει συνεχώς και έχει διπλασιάσει την δύναμή της τα τελευταία χρόνια.

  • 77. zappa  |  Φεβρουαρίου 7, 2008 στο 3:39 μμ

    pantws oi kameres edeiksan mia xara pioi htan aytoi pou anoigan ta kefalia twn diafwnountwn, me th boh8eia ths astynomias…..

  • 78. Χρήστος  |  Φεβρουαρίου 9, 2008 στο 8:17 πμ

    Ρε μάγκες, μην ακούω μαλακίες για το φοιτητή στη Θεσσαλονίκη. Μπορεί να τον περιλάβανε χωρίς να φταίει οι αστυνομικοί αλλά όχι ότι πέρναγε τυχαία από το δρόμο πηγαίνωντας κάπου. Συγγνώμη τόσος ντόρος γινόταν για τις φασαρίες στα κανάλια, στο ράδιο παντού σε όλη την Ελλάδα και εκείνος στην καρδιά των γεγονότων και δεν άκουσε ότι στο δρόμο εκείνο γινόταν μακελειό. Και πέσε δεν το ‘ξερε όταν είδε τι γινόταν καθώς πλησίαζε γιατί δεν γύρισε να φύγει ;;! Τολμάς όταν είσαι ένας άσχετος, τυχαίος περαστικός να περάσεις μέσα από εκείνη τη κόλαση ;;!!! Και μόνο στη σκέψη του τι κινδύνους διατρέχεις μέσα σε εκείνο το χαμό κοιτάς να τι κάνεις από όποιο δρομάκι βρεις. Και εκείνος μπήκε μέσα…….Οι αστυνομικοί μέσα στην ένταση της στιγμής δεν θα κάνουν και διακρίσεις. Και μη μου πείτε ότι τα όργανα δεν βούτηξαν έναν αναρχικό να τσακίσουν αλλά τον αθώο στην άκρη του δρόμου. Κάτι έκανε ή κάτι είπε και έγιναν όλα…….

  • 79. Χρήστος  |  Φεβρουαρίου 9, 2008 στο 8:31 πμ

    Επίσης φίλε «faoust»,
    α) Η σημαία μας αντιπροσωπεύει γιατί εκφράζει τα χαρακτηριστικά της πατρίδας μας. Όταν σέβεσαι το σταυρό που έχει πάνω η σημαία σέβεσαι κάθε Χριστιανό συμπολίτη σου. Όταν σέβεσαι τις ρίγες της σέβεσαι τη μάχη των προγόνων σου και το αίμα που έχυσαν για να διαδηλώνεις εσύ σήμερα ελεύθερος και τέλος όταν σέβεσαι τα χρώματα σέβεσαι τη θάλασσα που δίνει ψωμί στη χώρα μας και τον καταγάλανο ουρανό για τον οποίο έρχονται χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο εδώ.
    β) Άλλο να διαδηλώνεις για την ελευθερία σου και τα δικαιώματά σου και άλλο για να κάψεις τα φυλάκια στη Βουλή των Ελλήνων και τη σημαία της πατρίδας σου, να σπάσεις τις βιτρίνες καταστημάτων συμπολιτών σου να πετάξεις λίγες πέτρες και μολότωφ στους αστυνομικούς. Υπάρχει διαφορά στις διαδηλώσεις μαύρων και Κυπρίων και στις δικές σας. Οι μαύροι ζούσαν σαν δούλοι στα χέρια των λευκών και σαν ζώα και διεκδήκησαν ένα καλύτερο αύριο. Οι Κύπριοι ήταν υπο κατοχή ενός έθνους τελείως άσχετου με αυτούς. Αντίθετα δεν βλέπω κανέναν Αριστερό να στερείται των αναγκαίων αντίθετα αυτοί είναι οι πιο πλούσιοι από τον άλλο κόσμο και τρώνε με χρυσά κουτάλια αντίθετα με την ιδεολογία τους. Επίσης δεν νομίζω να είστε τόσο στερημένοι όταν οι αρχηγοί σας έχουν στείλει τα παιδιά τους σε Αμερικανικά πανεπιστήμια και πίσω εδώ κατηγορούν την Αμερική κάργα.

  • 80. Faoust  |  Φεβρουαρίου 9, 2008 στο 6:01 μμ

    Φίλε Χρήστο,
    1)Η σημαία αντιπροσωπεύει επίσης τους συγγενείς μου που χάθηκαν στα ξερονήσια και τις φυλακές,τους συμφοιτητές μου που οι μπάτσοι τους άνοιγαν τα κεφάλια,τον Λάτση και τον Κόκκαλη που ζουν με δις ενώ οι περισσότεροι παίρνουμε 750 ευρώ,τους χιλιάδες νέους ανθρώπους που έπαιρναν μέρος σε πολέμους και πολλά άλλα.
    2)Για τα δικαιώματά μας διαδηλώνουμε.Για να μπορούμε εμείς και τα παιδιά μας να έχουν μια δημόσια,δωρεάν παιδεία που θα οδηγεί σε ένα πτυχίο με δικαιώματα και αξιοπρεπή μισθό,και όχι 750 ευρώ.Οι πρακτικές που αναφέρεις είναι πρακτικές ενός μικρού μέρους,όχι του κινήματος.Το κίνημα είναι αντίθετο με τέτοιες πρακτικές.Θέλουμε την κοινωνία μαζί μας,όχι απέναντί μας.
    3)Δεν είμαστε οι πιο πλούσιοι.Αν εμείς είμαστε πλούσιοι τι είναι ο Δασκαλόπουλος,ο πρόεδρος του ΣΕΒ,ο Λάτσης,ο Βαρδινογιάννης και οι υπόλοιποι;
    4)Δεν είμαστε εναντίον των αμερικανών.Είμαστε εναντίον της κυβέρνησης των ΗΠΑ,αυτό γιατί θα έπρεπε να μας κάνει να είμαστε αντίθετοι στα πανεπιστήμιά τους;Με όλες τις κυβερνήσεις είμαστε αντίθετοι,αυτό τι σημαίνει,ότι θα έπρεπε να μην διεκδικούμε την καλύτερη παιδεία και την μόρφωση;
    5)Ποια κόλαση???Μήπως βλέπεις πολύ Ράμπο;;;Σιγά μην είναι και ο πόλεμος του Βιετνάμ οι διαδηλώσεις.Και πότε έγινε ο αναρχισμός απαγορευμένος,ώστε να δικαιολογείται να δέρνονται αναρχικοί από τους μπάτσους;Και πότε οι μπάτσοι έγιναν δικαστές και επιβάλλουν και ποινές;
    Αν είχες προσέξει το βίντεο,δείχνει ότι ο τύπος προχωράει στον δρόμο,δεν περνάει δίπλα από συγκρούσεις.Απλά οι μπάτσοι βρήκαν κάποιον να κάνουν τον μάγκα,δεν είχαν δει όμως τις κάμερες.Και αν όντως υπήρχε κάποιος λόγος για να τον δείρουν,γιατί στην αρχή έλεγαν ότι χτύπησε σε μια ζαρντινιέρα;;;

  • 81. Giorgos  |  Φεβρουαρίου 15, 2008 στο 1:18 μμ

    Kala leei o apokato
    Anti na maxeste gia tin e8nikh aksioprepeia tolmate na lete kai malakies apo panw gia emas
    ti na pw
    ka8iste na ginete oloi amerikanoi se afth ti gamimenh pagosmia kinonia…

  • 82. Giorgos  |  Φεβρουαρίου 15, 2008 στο 1:25 μμ

    A kai kati akoma aftoi pou goustaroun ton hitler mesa sth xrush augh opos lene kai parapanw einai orismenh.Kai o logos einai epidi prostateve ti xwra tou
    Oxi epidi skotone opion den eitan apo ti xwra tou pragma pou me kane na ton sixenomai kai telos DEN EIMASTE FASISTES
    YPERIFANOI E8NIKISTES EIMASTE

  • 83. faoust  |  Φεβρουαρίου 16, 2008 στο 12:36 μμ

    Όταν λες εθνική αξιοπρέπεια τι εννοείς;για εξήγησέ μας.

    Φίλε μου,δεν είμαστε υπερ καμία κατοχής κανενός κράτους και κανενός λαού.Πιστεύουμε όμως ότι το πρόβλημα της εισβολής μπορούν να το λύσουν μόνο οι ίδιοι οι λαοί και όχι τα αφεντικά τους,που τους βάζουν να σφάζονται για το ποιος θα βγάλει τελικά τα περισσότερα λεφτά. Όπως διαφωνούμε με την ελληνικό εθνικισμό έτσι διαφωνούμε και με τον τουρκικό εθνικισμό.Δεν είμαστε υπερ κανενός εθνικισμού,εσείς όμως που είστε εθνικιστές γιατί δεν είστε υπερ των γκρίζω λύκων;των φίλων σας στην τουρκία;

  • 84. popi  |  Φεβρουαρίου 18, 2008 στο 4:36 μμ

    ti lete oloi eseis oi perifanoi ethnikistes twra? stirizate papadopoulo den einai? paei o papadopoulos ton efage o kosmos pou thelei lisi!

  • 85. thanatosstouskommounistes  |  Φεβρουαρίου 22, 2008 στο 7:19 πμ

    θανατος σε όλα τα κομμούνια…ψόφο να φκάλετε

  • 86. jim_hellas  |  Φεβρουαρίου 22, 2008 στο 7:45 πμ

    πάλι limit up βλέπω στο επίπεδο διαλόγου! Well done! 😛

  • 87. jim_hellas  |  Φεβρουαρίου 23, 2008 στο 9:24 μμ

    http://jungle-report.blogspot.com/2008/02/blog-post_23.html

    Δείτε online το αφιέρωμα που έκανε η εκπομπή «το κουτί της πανδώρας» για την δράση της Χ.Α. και τις σχέσεις γενικότερα ακροδεξιών ιδεολογιών με την ΕΛ.ΑΣ.

  • 88. fuckhitlerfromtheass  |  Οκτώβριος 2, 2008 στο 1:19 πμ

    Skase re kolonazi pou kamnoun jie kalo imishimou! Pese pou jinto plevro!

  • 89. Πυρος  |  Οκτώβριος 29, 2008 στο 2:16 μμ

    Δεν είστε προτεραιότητα της Χ.Α τώρα αλλά προσεξετε μην γίνετε. Μισή επίθεση σε δίκό μας και θα κλείσετε…

  • 90. puk  |  Νοέμβριος 7, 2008 στο 12:06 μμ

    αυτό που μας γράφεις πύρο τώρα είναι απειλή? πρόσεξε γιατι εμεις δεν επιτιθόμαστε με τις μεθόδους σας (μαχαίρια ξύλο κτλ). εμείς κάνουμε πολιτική με τις ιδέες μας, κουβέντα και ειρηνικές μεθόδους πάλης. να ξέρεις ότι αν δεχτούμε επίθεση σωματική η δήλωσή σου θα εκληφθεί ώς στοιχείο.
    εκτος αν εννοεις οτι θα μας κλεισει ο κρατικος μηχανισμος που σας στηριζει με «νομιμα» μεσα.
    και για αυτο σε ευχαριστουμε. τωρα θα ξέρουμε ποιος θα φταίει και θα το ξέρει κι όλος ο κόσμος επίσης.

  • 91. Juggernaught  |  Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 1:26 πμ

    Υπεράνω Όλων η Ελλάς.

    ΛΙΤΣΑ ΜΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ. Και ο παίσιος είχε ορθογραφικά λάθη γιατί δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να μάθει γράμματα, είναι όμως Άγιος. Θα μου πεις εσείς οι Αριστεροί προδότες είστε και αθέοι. Και εδώ ανάποδοι!!!

  • 92. puk  |  Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 7:45 μμ

    τι εννοεις ανάποδοι; ζούμε στο 2009… παιζει αυτός ο εθνικιστής ή πατριώτης ή όπως θέλεις πές τον να μην έχει παέι στο σχολείο; ασε που αν λές υπεράνω όλων η Ελλάς μπορεί να υποστηρίζεις μια χώρα ένα έθνος και να μην ξέρεις την γλώσσα; να λές ότι είσαι έλληνας και να μην ξέρεις ορθογραφία;ασε που ο Παϊσιος ποτέ δεν είπε υπεράνω όλων η Ελλάς και τί θέλεις να πείς ότι ο παραπάνω εθνικιστής (…) μπορεί να είναι Άγιος; ένας Άγιος καταδέχεται να γράψει στο μπλόγκ μας!; τιμή μας!

  • 93. marinos  |  Μαρτίου 11, 2009 στο 6:26 μμ

    Εν μαλακίες που λαλείται ούλλοι.
    Πρώτο για Χρυσή Αυγή.
    Είμαι και εγώ Εθνικιστής(πιστεύω). Αλλά ο αληθινός εθνικιστής δεν είναι ο φασίστας και ο ναζί και αυτός που πολεμά τα άλλα έθνη.
    Είναι αυτός που αγαπά το έθνος και την πατρίδα του .
    Και σεις όμως που αποκαλείσται αναρχικοί, αριστεροί, κομμουνιστές να μάθετε τι σημαίνει φασισμός προτού χρησιμοποιέιτε το όρο. Και να ξέρετε πως ο άθρωπος του λαού δεν είναι ο σύντροφοσ, ο κομμουνιστής, ο μαρξιστής αλλά ο απλός άνθρωπος όποιασδήποτε ιδεολογίας. Επίσης να γνωρίζετε πως οι παραδόσεις και το έθνοσ είναι «δημιουργήματα» του λαού και ο κάθε λαϊκός τα σ’εβετε.
    Να ξέρετε όμως ότι ο διαχωρισμός δεξιών και αριστερών καταστρέφει όσα εκτίσαν τα έθνη και δεν οδηγά σε νέο κόσμο
    έχω να πώ κι άλα δεν έχω ώρα όμως

  • 94. asteraki  |  Μαρτίου 13, 2009 στο 10:57 πμ

    Μαρίνο κάμνεις τζαι ιδιαίτερα?! Μάθε μας τα ούλλα πλήζ….
    Για την αρεία φυλή ποιός εμίλησε πρώτος?!? Ο λαός?!
    Ο Χίτλερ εκμεταλλευόμενος την οικονομική αδυναμία του Γερμανικού λαού μετά τον ‘Α ΠΠ εφούσκωσεν τους τα μυαλά τζαι εδημιούργησε στρατιές μίσους. Τζαι ήταν Εθνικιστής!! ( ή εθνικο-σοσιαλιστής τρομάρα του).
    Στην Ρουάντα εν οι Βέλγοι αποικιοκράτες εν που εχωρίσαν τον λαό σε τρείς φυλές, με κριτήριο το μέγεθος της μύτης τους!! Αν είναι δυνατόν!!Τζαι μετά εφροντίσαν να δώσουν προνόμια στους μέν για να δημιουργήσουν εσωτερικές συγκρούσεις τζαι να αποπροσανατολίσουν το λαό που τον πραγματικό δυνάστη που ήταν οι ίδιοι οι Βέλγοι και οι εκάστοτε αποικιοκράτες. Αυτά για να σου αποδείξω ότι η εθνικότητα έννεν λαϊκό δημιούργημα.

    Ο διαχωρισμός σε έθνη εν που έφερνε πάντα την καταστροφή. Ο παππούς μου ο Αντρέας τζαι ο παππούς ο Μεχμέτ, που επηένναν μαζί στα χωράφκια τζαι ήταν οι πρώτοι παρέες, τζαι εμιλούσαν ο ένας την γλώσσα του άλλου, εξέραν ότι είτε Τούρκος είτε Έλληνας (αν το θέλεις έτσι) ήταν ο »μάστρος» πάλε ψίχουλα ήταν να τους εδιούσε…… Έν ηταν μαρξιστές (τουλάχιστον όι συνειδητά τζαι θκιεβασμένα), αλλά την αδικία ενιώθαν την στο πετσί τους.
    Τζαι τζείνοι τζαι αν αγαπούσαν τον τόπο τους…

    Ο εθνικισμός εν επικίνδυνη λέξη, τζαι τον τόπο σου αγαπάς τον χωρίς να είσαι εθνικιστής. Ο τόπος (οι άνθρωποι, η κουλτούρα τζαι η παράδοση) έν έσιει τίποτε να κάμει με τες εθνικές ταπέλλες που μας επροσδώσαν…..

  • […] και στο νησί μας (ενδεικτικά παλιότερες αναφορές  1 – 2 – 3 ). Κυρίως δεν είναι αυτά που μαθαίνονται , […]

  • 96. ΓΙΑΝΝΟΣ  |  Νοέμβριος 26, 2009 στο 9:36 μμ

    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΛΗ ΓΗ, ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

    ΓΑΜΩ ΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΣΑΣ!

  • 97. GREEK PRIDE  |  Ιουνίου 17, 2010 στο 12:43 μμ

    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΕΩ ΓΩ ΚΩΛΟΤΟΥΡΚΟΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΣΑΣ. ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ – Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΝΙΚΗ – ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΝΕΚΡΟΣ

  • 98. puk  |  Ιουνίου 20, 2010 στο 1:43 μμ

    τόσο ελληνική που οι υποστηριχτές της (ελληνικής κύπρου) δεν ξέρουν ούτε ελληνικά να γράφουν!
    μπράβο παλικάρια!

  • 99. m4trix87  |  Ιουνίου 20, 2010 στο 10:26 μμ

    Και μάλιστα λάθος το «ελληνική»…

  • 100. duke  |  Ιουνίου 22, 2010 στο 5:28 μμ

    πω πω ευφράδεια GREEK PRIDE παιδί μου. Φιλόσοφος ε;

  • 101. Νίκος  |  Σεπτεμβρίου 10, 2010 στο 8:02 πμ

    ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ

  • 102. ΝΙΚΟΣ  |  Οκτώβριος 8, 2010 στο 9:34 πμ

    LEYTERIA STHN KYPRO KRHTH KAI KYPROS EΝΑ. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

  • 103. filippos  |  Νοέμβριος 10, 2010 στο 1:12 μμ

    ZHTW H XRYSI AUGH

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Κυπριακό: η ολοκλήρωση του αδιεξόδου

Θέλω κι εγώ να βοηθήσω στην αντιφασιστική εκστρατεία!

Οι φασίστες έχουν αποθρασυνθεί! Επιτίθονται πλέον αδιάκριτα! Για να κερδίσουν την κοινή γνώμη εκμεταλλεύονται τις ανάγκες μας για εργασία και ειρήνη. Πατάνε πάνω στα προβλήματα που το ίδιο το σύστημα έχει γεννήσει και κατηγορούν τους μετανάστες. Πατάνε στην αδυναμία λύσης του εθνικού προβλήματος μέσα στον καπιταλισμό και διαδίδουν τον εθνικισμό τους. Πώς απαντάμε στον φασισμό;  Δίνουμε καθημερινά την μάχη, στο πανεπιστήμιο, στο σχολείο, στο χώρο εργασίας μας, στην γειτονιά μας ενάντια στις ρατσιστικές και τις φασιστικές ιδέες  Διακινούμε αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό υλικό και συμμετέχουμε σε κάθε αντιρατσιστική-αντιφασιστική πορεία και διαδήλωση  Δεν αφήνουμε ούτε ένα σύνθημα των φασιστών στους τοίχους της γειτονιάς μας ή του σχολείου μας  Οργανώνουμε συζητήσεις συναυλίες εκδηλώσεις με αντιφασιστικό περιεχόμενο.  Οργανωνόμαστε! Πριν να είναι αργά, πριν να ζήσουμε άλλο ένα 1974! Για να τους αντιμετωπίσουμε δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε απλά ατομικά αλλά πρέπει να οργανωθούμε όλοι εμείς που είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε μάχη ενάντια στην φασιστική απειλή. Η Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό καλεί όλους όσους θέλουν να συμβάλουν σε αυτή την προσπάθεια να έρθουν σε επαφή μαζί μας για να μπορέσουμε να δώσουμε όλοι μαζί την μάχη ενάντια στον φασισμό, το ρατσισμό, τον εθνικισμό. Για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε οργανωμένα τα δικαιώματά μας και όλα όσα μας ανήκουν. Αν θέλεις κι εσύ να βοηθήσεις στην εκστρατεία στην περιοχή σου και στον χώρο σου επικοινώνησε μαζί μας: τηλ 99190164 και email: youthagainstnationalism@gmail.com

Αρχείο

RSS ΝΕα Δίεθνιστική Αριστερά

  • Ekim 1917’nin Mirası: Rus Devrimi Νοέμβριος 22, 2017
    Rus Devriminin yüzüncü yılı nedeniyle Izquierda Revolucionaria (CWI, İspanya) John Reed’in klasik kitabı Dünyayı Sarsan On Gün’ü İspanyolca’ya çevirdi. Kitabın önsüzünde Peter Taaffee (Socialism Today yazarı ve Socialist Party Genel Sekreteri), Reed’in aktarımlarının büyüklüğünü, devrimin önemini ve bugün için geçerliliğini açıklıyor. John Reed’in büyük kita […]
    puk
  • Μινεάπολη-ΗΠΑ: Ιστορικό αποτέλεσμα στις δημοτικές εκλογές για την σ. Τζίντζερ Τζέντζεν Νοέμβριος 21, 2017
    Άρθρο των συντρόφων Μπράιαν Κουλούρη και Κάλβιν Πριστ («Σοσιαλιστική Εναλλακτική» – αδελφή οργάνωση της ΝΕΔΑ στις ΗΠΑ) Στις 7 του Νοέμβρη η υποψηφιότητα της συντρόφισσας Τζίντζερ Τζένσεν, στελέχους της «Σοσιαλιστικής Εναλλακτικής» για το δημοτικό συμβούλιο της Μινεάπολης στην «Περιφέρεια 3»[1] πέτυχε ένα ιστορικό αποτέλεσμα. Το προβάδισμα 6,2 μονάδων στις ψή […]
    puk
  • Τι ήταν τελικά η Χούντα; Νοέμβριος 17, 2017
    Σαν σήμερα δεν ξεχνάμε τον ηρωικό αγώνα των ελληνων φοιτητών στο Πολυτεχνείο, δεν ξεχνάμε και τι πραγματικά ήταν η Χούντα, τι καθεστώς οραματίζονται οι απόγονοι – ομοϊδεάτες τους, δύο από τους οποίους βρίσκονται σήμερα μέσα στην Κυπριακή Βουλή. του Πάρη Μακρίδη το άρθρο γράφτηκε στις 14/11/2012 Η 39η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου που πέρασε, […] […]
    puk

RSS Ξεκίνημα, Σοσιαλιστική Διεθνιστική Οργάνωση

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Committee for a Workers’ International

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Mαθητικό Ξεκίνημα

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

Blog Stats

  • 70,380 hits

visitors around the world

Νοέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Δεκ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Αρέσει σε %d bloggers: