Ελλάδα: κίνημα «Δεν πληρώνω!» Χτίζουμε επιτροπές παντού!

Ιανουαρίου 13, 2011 at 10:00 πμ 12 Σχόλια

Προκήρυξη του «Ξεκινήμα» της αδελφής οργάνωσης της Νεολαίας Ενάντια στον Εθνικισμό στην Ελλάδα

«Δεν πληρώνω!» Χτίζουμε επιτροπές παντού!

Πάνω από 1 εκατομμύριο πέρασαν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν! Αυτό αναγκάζεται να παραδεχτεί η εφημερίδα Καθημερινή (3/1/10) ενώ ο Σκάι, αναγνωρίζει ότι το ποσοστό που αρνείται να πληρώσει φτάνει και το 60% σε κάποιες περιπτώσεις. Οι εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων παρακολουθούν αδύναμες – στην πραγματικότητα – να  παρέμβουν.

Δεν είναι μόνο τα διόδια. Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στο Μετρό, σε διάφορες φάσεις έστειλαν αντιπροσωπείες μπροστά στα μηχανάκια ακύρωσης καλώντας τον κόσμο να μην ακυρώνει τα εισιτήριά του. Στη Θεσσαλονίκη οι επιτροπές ενάντια στις αυξήσεις στα λεωφορεία της πόλης (ΟΑΣΘ) έχουν ήδη ξεκινήσει μια δυναμική εκστρατεία με τεράστια ανταπόκριση από το κοινό.

Το κίνημα εξαπλώνεται

Το κίνημα εξαπλώνεται και είναι η απάντηση της κοινωνίας, από τα κάτω, καθώς οι ηγεσίες του συνδικαλιστικού κινήματος ουσιαστικά αρνήθηκαν στη διάρκεια του 2010 να δώσουν τη μάχη για την ανατροπή των πολιτικών της κυβέρνησης.

Αυτό το κίνημα μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω, μπορεί να αναγκάσει την κυβέρνηση σε μαζική αναδίπλωση, μπορεί ακόμα, στην επέκταση και τη δυναμική του, να προκαλέσει την πτώση της. Αυτό το κίνημα μπορεί να επιβάλει ακόμα και την άρνηση αποπληρωμής του δημόσιου χρέους στους Έλληνες και ξένους τραπεζίτες, παρότι κανένα μαζικό κόμμα της αριστεράς δεν προβάλλει (σήμερα) αυτή τη θέση.

Το καθήκον όλων όσων δεν θέλουν να υποταχτούν, όλων όσων θέλουν να παλέψουν ενάντια στους γκάγκστερ που μας πίνουν το αίμα, είναι η βαθιά εμπλοκή σ’ αυτό το κίνημα, η διεύρυνσή και το «χτίσιμό» του.

Οι εταιρείες και το κράτος θα αντιδράσουν

Η διάθεση του κόσμου «να μην πληρώσει» δεν είναι κάτι που μπορεί να λειτουργήσει και να είναι αποτελεσματικό πάνω σε ατομικό και μόνο επίπεδο. Μόνο η ύπαρξη κινήματος μπορεί να ενθαρρύνει τον/την οποιοδήποτε οδηγό να παραμερίσει τη μπάρα των διοδίων – διαφορετικά οι εταιρείες με το κράτος και τα δικαστήρια θα βρουν τρόπο να τον/την φοβίσουν.

Αυτό απαιτεί τη συστηματική παρέμβαση των επιτροπών για τα διόδια, χτίσιμο τους σε κάθε πόλη ή κοινότητα που είναι κοντά σε διόδια, τη μαζικοποίησή τους ώστε να υπάρχει πολύς κόσμος που να κρατά σε πολλές βάρδιες ανοιχτά τα διόδια.

Ασφαλώς το κράτος θα αντιδράσει. Το ερώτημα όμως είναι τι μπορεί να κάνει; Θα διευκολύνει στις εταιρείες να «επιβάλουν πρόστιμα» σ’ όσους περάσουν χωρίς να πληρώσουν; Ασφαλώς. Κι όταν 1 εκατ άτομα αρνηθούν να πληρώσουν τα πρόστιμα, τότε, τι θα κάνουν; Θα τους πάνε στα δικαστήρια; Πρακτικά, αυτό είναι αδύνατο. Ακόμα όμως κι αν ήταν δυνατό, όταν αυτός ο κόσμος αρνηθεί να αποδεχτεί τις αποφάσεις των δικαστηρίων τι θα κάνουν;

Η πραγματικότητα είναι πως αυτό το κίνημα, στο βαθμό που αναπτυχθεί και μαζικοποιηθεί παραπέρα δεν μπορεί να νικηθεί! Κι υπάρχουν αρκετά διεθνή παραδείγματα που το αποδεικνύουν. Το πιο μεγάλο από όλα, ιστορικά, είναι το κίνημα ενάντια στον κεφαλικό φόρο (Πολ Ταξ) της Θάτσερ στη Βρετανία. Τότε, τα δικαστήρια χρησιμοποιήθηκαν και έστειλαν στη φυλακή αγωνιστές του κινήματος, όμως τελικά 18 εκ Βρετανών αρνήθηκαν να πληρώσουν το φόρο – και η Θάτσερ έπεσε!

Αστικές συγκοινωνίες

Οι ίδιες δυνατότητες ισχύουν στις αστικές συγκοινωνίες. Αναφέραμε τα παραδείγματα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη που δείχνουν πως και σ’ αυτό το χώρο αναπτύσσεται ένα μεγάλο κίνημα άρνησης πληρωμής.

Αυτό το κίνημα είναι ακόμη στην αρχή του. Αλλά μπορεί να αποκτήσει μεγάλη δυναμική, αντίστοιχη αλλά και μεγαλύτερη απ’ ότι το κίνημα για τα διόδια γιατί αφορά ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό ατόμων!

Σε κάθε πόλη, κάθε δήμο, κάθε συνοικία/γειτονιά, χρειάζεται το χτίσιμο επιτροπών που να παρεμβαίνουν στα ΜΜΜ και να καλούν τον κόσμο να μην πληρώνει.

Ομάδες νεολαίας, κατοίκων, συνταξιούχων, γυναικών, ομάδες όλων των ειδών, μπορούν να πάρουν την πρωτοβουλία, να φτιάξουν επιτροπές, να μπαίνουν στα λεωφορεία ή το Μετρό και να καλούν τον κόσμο να μην πληρώνει. Θα έχουν τη συμπαράσταση όχι μόνο του επιβατικού κοινού και της πλειοψηφίας των εργαζομένων στα ΜΜΜ. Οι ελεγκτές δεν μπορούν να κάνουν τίποτα όταν η επιτροπή είναι παρούσα με 5 – 6 ή περισσότερα άτομα! Όπου έτυχε να συναντηθούν με επιτροπές οι ελεγκτές ήταν απολογητικοί – ούτε κατά διάνοια να επιχειρήσουν να επιβάλουν πρόστιμα!

Νερό, ρεύμα, τράπεζες, χρέος

Η εδραίωση τέτοιων επιτροπών σε πολλές γειτονιές, θα δώσει τη δυνατότητα, σε επόμενη φάση, να επεκταθεί αυτό το κίνημα στους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ (ΕΥΑΘ κοκ) καθώς και στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, για να αντιμετωπιστούν οι παρανοϊκές (πέρα από τις δυνατότητες των νοικοκυριών) αυξήσεις των κυβερνώντων.

«Μα θα κόψουν το νερό και το ρεύμα» είναι ο δισταγμός που θα ακουστεί από πολλούς. Η απάντηση σ’ αυτό είναι ότι αν θα μπορέσουν να κάνουν κάτι τέτοιο εξαρτάται από την έκταση του κινήματος. Καμιά κυβέρνηση (καμιά!)  δεν μπορεί να κόψει την παροχή νερού ή ρεύματος σε 1 εκατομμύριο καταναλωτές! Γιατί ξέρει ότι την επόμενη μέρα θα έχει 1 εκατ κόσμο στο δρόμο!

Στην εξέλιξή του ένα μαζικό κίνημα «δεν πληρώνω» θα θέσει αποφασιστικά το ζήτημα της πάλης ενάντια στις κατασχέσεις των περιουσιών των συμπολιτών μας που δεν μπορούν να ξοφλήσουν τα στεγαστικά, αγροτικά και άλλα δάνεια, σαν αποτέλεσμα της κάθετης πτώσης του εισοδήματός τους. Και τελικά αναπόφευκτα θα τεθεί το θέμα του δημόσιου χρέους. Γιατί στο τέλος-τέλος αντιμετωπίζουμε όλη αυτή τη βαρβαρότητα στο όνομα της αποπληρωμής του δημόσιου χρέους στους Έλληνες, Γερμανούς, Γάλλους, κλπ τραπεζίτες. Είτε οι τραπεζίτες θα πάρουν πίσω τα τοκογλυφικά τους δάνεια, είτε οι εργαζόμενοι θα πάρουν τους μισθούς και τις συντάξεις τους. Για κάθε εργαζόμενο το δίλημμα αυτό, απλά δεν πρέπει να υπάρχει.

Επιτροπές «Δεν Πληρώνω»

Οι επιτροπές για τα διόδια και τις συγκοινωνίες, μπορούν να γίνουν εκατοντάδες μέσα στην επόμενη περίοδο. Καθήκον όλων των αγωνιστών της βάσης είναι η μάχη για το χτίσιμο και τη διεύρυνσή τους.

Όλες αυτές οι επιτροπές πρέπει να έχουν την δική τους αυτονομία, στο δικό τους χώρο. Απαιτείται η απουσία κάθε είδους καπελώματος από οποιαδήποτε οργάνωση της αριστεράς, απαιτείται δημοκρατία στη λειτουργία τους ώστε ο κόσμος να νοιώθει πως μπορεί να έχει λόγο και συμμετοχή στις αποφάσεις και όχι σαν νεροκουβαλητής οποιουδήποτε κόμματος ή «προσωπικότητας». Η δημοκρατία είναι στοιχειώδης και απαραίτητος όρος για την ανάπτυξη ενός μαζικού κινήματος, ειδικά όταν αυτό καλείται να ξεπεράσει τις παραδοσιακές ηγεσίες και μηχανισμούς!

Αυτές οι επιτροπές μπορούν να συνδεθούν σε ένα πανελλαδικό δίκτυο κάτω από ένα όνομα-ομπρέλα όπως το Δεν Πληρώνω. Μπορούν να αποτελέσουν ένα πραγματικά μαζικό κίνημα, που να διαπερνά κόμματα και οργανώσεις και να έχει όλη τη ζωντάνια του λαϊκού, εργατικού, νεολαιίστικου κινήματος.

Αριστερά – καθήκοντα

Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για την αριστερά να δρομολογήσει τις μεγάλες ανατροπές για τις οποίες πάντα μιλά. Για να γίνει αυτό απαιτείται, η αποφασιστική εμπλοκή της, κινητοποίηση των δυνάμεών της παντού, ενωτική λειτουργία και σεβασμός της δημοκρατίας του κινήματος, χωρίς καπελώματα.

Η σημερινή εικόνα της αριστεράς κάθε άλλο παρά αισιοδοξία δημιουργεί. Η ηγεσία του ΚΚΕ είναι δεδομένο ότι θα αρνηθεί την ενωτική πάλη με την υπόλοιπη αριστερά. Ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει σε κρίση λόγω των αντιφάσεων που τον χαρακτηρίζουν. Έντονες αντιθέσεις υπάρχουν και στο εσωτερικό της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Την ίδια στιγμή όμως αναπτύσσονται ισχυρές τάσεις ενότητας από τα κάτω. Είναι σίγουρο ότι μεγάλα τμήματα της κοινωνικής βάσης του ΚΚΕ θα στηρίξουν και θα συμμετέχουν στο κίνημα αυτό. Και είναι επίσης ξεκάθαρο πώς μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ οι πιο υγιείς δυνάμεις θα βρεθούν μαζί στη μάχη αυτή, μαζί με άλλες οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και ανένταχτο κόσμο.

Οι διεργασίες που αναπτύσσονται στην κοινωνία είναι καταλυτικές. Μπορούν να δώσουν μια νέα προοπτική για το μαζικό κίνημα. Μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά για μια «άλλη αριστερά» μακριά από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος και τα όρια που χαρακτηρίζουν τις σημερινές ηγεσίες. Αυτή τη μάχη θα δώσει το «Ξ», μαζί με τα περισσότερο υγιή κομμάτια του ΣΥΡΙΖΑ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, μαζί, πάνω απ’ όλα, με τις εκατοντάδες και χιλιάδες των εργαζομένων και νέων που αναζητούν τρόπους μαχητικής και αποτελεσματικής αντίστασης στους τραπεζίτες, τους βιομήχανους, την ΕΕ, το ΔΝΤ και τους άλλους φίλους του Πάγκαλου και του πρωθυπουργού.

Ξεκίνημα
11.1.2011

Advertisements

Entry filed under: Διεθνή Νέα, Εκστρατείες, Εκδηλώσεις, εργασιακά, κινήματα, οικονομία.

Το νέο wall κυκλοφορεί! “Kıbrıs’ta daha fazla faşizm istemiyoruz”

12 Σχόλια Add your own

  • 1. Πλάνητας  |  Ιανουαρίου 13, 2011 στο 2:20 μμ

    Χαιρετισμούς από Θεσσαλονίκη παιδιά. Το κίνημα αυτό πάει πολύ καλά και όλο περισσότεροι ξεπερνούν τον φόβο της «νομιμοφροσύνης» (αφού ουσιαστικά δεν είναι νόμιμο να παρέμβει ΚΑ-ΝΕΙΣ σε διαφορές ματαξύ ιδιωτών). Τώρα αυτό για τα λεωφορεία δεν το ήξερα, προφανώς συνδέεται με τις νέες αυξήσεις που εξαγγέλθηκαν και είναι εκτός τόπου και χρόνου αν συνυπολογίσεις την οικονομική κατάσταση των μέσων και κατώτερων στρωμάτων που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

  • 2. Bananistanos  |  Ιανουαρίου 13, 2011 στο 6:28 μμ

    Και μετά;;

  • 3. Πλάνητας  |  Ιανουαρίου 14, 2011 στο 3:41 μμ

    Bananistanos που απευθύνεται η ερώτηση;

  • 4. Bananistanos  |  Ιανουαρίου 14, 2011 στο 4:22 μμ

    To whom it may concern!

    Τί θα γίνει αν σταματήσουν όλοι να πληρώνουν το μετρό, τα λεωφορεία, τα διόδια;

  • 5. Zappa  |  Ιανουαρίου 15, 2011 στο 1:31 πμ

    Κατ’ αρχην και το μετρό και τα λεωφορεία και την κατασκευή και συντήρηση δρόμων, ο έλληνας πολίτης ήδη την πληρώνει μέσω εμμέσων φόρων. Γιατί να τα ξαναπληρώνουν;

    2) Και πάλι όμως υπάρχει και ένα άλλο ζήτημα. Οι συγκοινωνίες, το νερό, το ρεύμα , οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, είναι κοινωνικά αγαθά και θα έπρεπε να διατίθενται δωρεάν η με ένα εντελώς συμβολικό αντίτιμο, και τα έξοδα που πρέπει να κάνουν να καλύπτονται πλήρως από τον κρατικό προϋπολογισμό. Και αυτό γιατί ακριβώς είναι κοινωνικά αγαθά, και δεν χωράει η αντιμετόπιση τους με όρους κερδοφορίας και επιχειρηματικότητας. Εάν αντιμετοπίζονται με όρους κερδοφορίας (όπως και αντιμετοπίζονται από τις περισσότερες καπιταλιστικές κυβερνήσεις από την εποχή του Πινοσέτ και μετά), τότε παύουν να είναι κοινωνικά αγαθά και είναι γίνονται ένα εμπόρευμα το οποίο (δυνιτικά) ο καθένας μπορεί να αγορά και να πουλά όσο γουστάρει χωρίς να δίνει δεκάρα για το εάν οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν αυτό το αγαθό ή όχι με τις τιμές που το πουλάει.

    3) Εάν ο κόσμος σταματήσει να πληρώνει διόδια, μετρό, λεωφορεία, τότε πολλύ απλά θα κοπεί η όρεξη των ιδιωτών στο να αναλάβουν την εκμετάλευση αυτών των αγαθών.Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα έχει ακόμη την δυνατότητα με τακινείται μέσα στην πόλη φτηνά και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία. Στη Λευκωσία επι παραδείγματι, όπου τα λεωφορεία είναι ιδιωτικά (και επιδοτούμενα κιόλας), οι περισσότερες γειτονιές καλύπτονται απο λεωφορεία που είναι παμπάλαια, έρχονται μια φορά κάθε….όποτε, και το εισητήριο (για μια μόνο διαδρομή, πολλαπλών διαδρομών απλά δεν υφίσταται), κοστίζει 1,20 euro
    κλπ. κλπ. Υπάρχουν όμως και πόλεις όπως η Κουριτίμπα της Βραζιλίας (πράσινη πρωτεύουσα του κόσμου προ 2-3 ετών), όπου οι μετακινήσεις με τα λεωφορεία είναι δωρεάν (η σχεδόν δωρεάν) για τους κατοίκους, και ο μέσος κάτοικος περιμένει μέχρι 15 λεπτά για να μπει στο λεωφορείο για να πάει στον προορισμό του, όποιος και να είναι αυτός..
    Επίσης οι κυβερνήσεις θα το ξανασκέφτονται πριν παραδώσουν τις μεταφορές και τις υπηρεσίες σε ιδιώτες

  • 6. Bananistanos  |  Ιανουαρίου 15, 2011 στο 6:05 πμ

    1. Οι έμμεσοι φόροι προφανός δεν φτάνουν και η λύση δεν είναι δεν πληρώνω, αλλά διόρθωση της αναλογίας εσόδων-εξόδων.
    2. Κοινωνικά-ξικοινωνικά αγαθά, κάπως πρέπει να πληρωθούν, αν δεν πληρωθούν θα σταματήσουν να δουλεύουν. Αν δεν βγλαλει κέρδος αυτός που θα το κατασκευάσει γιατί να το κάνει. Γιατί να ρισκάρει τα λεφτά του εργοδοτόντας κόσμο και να μην τα αφήσει ασφαλισμένα στη τράπεζα;
    3. Είναι θέμα διαχείρισης, στη Κουριτίμπα προφανός κόβουν από αλλού για να έχουν δωρεάν λεοφορεία. Εκτος αν έχουν εθελοντές οδηγούς και τα λεοφορεία τους κινούνται με νερό.

    tbc

  • 7. Πλάνητας  |  Ιανουαρίου 16, 2011 στο 9:39 μμ

    Στην Ελλάδα φίλε Μπανανιστανέ δε ξέρω εάν σου διαφεύγει αλλά είχαμε μία σειρά διεφθαρμένων κυβερνήσεων και δημοτικών αρχών οπότε προφανώς το θέμα δεν είναι αν «φτάνουν» τα λεφτά από τους φόρους, αλλά σε ποιές τσέπες καταλήγουν.

  • 8. Bananistanos  |  Ιανουαρίου 17, 2011 στο 4:35 μμ

    Συμφωνώ αλλ΄η λύση δεν είναι να κλείσουμε το μαγαζί αλλά να αλλάξουμε τη διεύθυνση, στις επόμενες εκλογές να ψηφίσουμε τον λιγότερο κλέφτη, στις μεθεπόμενες το ίδιο κλπ. Όταν ο λαός ψηφίζει αυτόν πο θα τον βολέψει χάνει το δικαίωμα να λέει δεν πληρώνω. Αν ψήφισες σαν μαλάκας, πλήρωνε σαν μαλάκας.

  • 9. mits  |  Ιανουαρίου 17, 2011 στο 8:25 μμ

    δεν το κλείνουν οι εργαζόμενοι μπανανιστανε το μαγαζί. το έχουν κλείσει ήδη οι κεφαλαιοκράτες και έχουν κλείσει και τους εργαζόμενους μέσα….
    αν ήταν τόσο εύκολα να αποκτήσεις τα δικαιώματά σου με το να ψηφίσεις κάτι τότε κανείς φυσικά εργαζόμενος δεν θα έβγαινε στο δρόμο. γιατί οι εργαζόμενοι που κάνουν απεργία χάνουν μεροκάματα, όταν ειδικά το κράτος σου κόβει το ένα τέταρτο του μισθού σου, τότε το μεροκάματο είναι ακόμη πιο σημαντικό για την επιβίωση.
    όταν όμως σου λέει ότι θα σου πάρει και τα υπόλοιπα του μισθού σου σε εισητήρια, διόδια κτλ, και δεν θα τα πάρει το κράτος (γιατί σίγουρα αν οι εργαζόμενοι αν ξέραν ότι με το να πληρώσουν θα έχουν υπηρεσίες και καλύτερη ποιότητα ζωής θα το έκαναν) αλλά θα τα πάρουν οι εταιρίες που εκμεταλεύονται το δρόμο ή οι εταιρίες που θα αγοράσουν τα ΜΜΜ στα πλαίσια της εξυγίανσης, ειδικά όταν αυτές οι εταιρίες χαίρουν φοροαπαλαγής ή και μείωσης της φορολογίας ενώ οι εργαζόμενοι πεινούν, τότε (ανάσα) τότε ναι λές ότι δεν πληρώνεις! και το λένε όχι 5-10 άνθρωποι αλλά 1εκατομύριο και πληθένουν.
    η λύση είναι να μην δώσει τελικά τα λεφτά η κυβέρνηση για την αποπληρωμή του χρέους στις τράπεζες, (τα οποία είναι μονο τόκοι και όχι το κεφάλαιο που πήραν απο τις τράπεζες) να τα δώσει τα λεφτά σε μισθούς και υπηρεσίες και μια χαρά και οι εργαζόμενοι θα πληρώνουν όπως το κάνουν τόσα χρόνια και όλα θα δούλευαν μια χαρα.
    οπότε μην ακούς την παραπληροφόρηση των κυπριακών ΜΜΕ, σκέψου λίγο σαν εργαζόμενος στην ελλάδα και θα καταλάβεις και θα πεις κι εσύ δεν πληρώνω με όλη την δύναμη της φωνής σου.

  • 10. Πλάνητας  |  Ιανουαρίου 19, 2011 στο 11:47 πμ

    Δημοκρατία δεν έχουμε μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια. Δηλαδή να περιμένω εγώ να ψηφιστεί ο «λιγότερο κλέφτης» για να αποδειχτεί μετά «περισσότερο κλέφτης από ότι τον περίμενα» και να χάσω μία ζωή σε εκλογικές υποσχέσεις. Τέρμα οι εκλογικές αυταπάτες φίλε. Τα δικαιώματά σου και την αξιοπρέπειά σου τα κερδίζεις καθημερινά με αγώνα και σύγκρουση.
    Εγώ δε θα πληρώσω με άδικους φόρους τα σπασμένα του κάθε Πάγκαλου. Και ούτε θα στηρίξω το σάπιο οικοδόμημά του. Όποιος γουστάρει τη φάση πληρώνει.

  • 11. Bananistanos  |  Ιανουαρίου 19, 2011 στο 5:04 μμ

    Διάβασα πριν λίγο, στον σημερινό Φιλελεύθερο σελ. 13, για μια απάτη στον ΙΚΑ στην οποία συμμετείχαν τουλάχιστον 50,000 (πενήντα χιλιάδες ) άτομα. Επιμένετε ακόμα ότι φταίνε μόνο οι πολιτικοί και το συστημα;

  • 12. Zappa  |  Ιανουαρίου 20, 2011 στο 12:34 πμ

    ta 50,000 atoma, htan sthn ousia 50,000 eikonika proswpa, opou parousiazwntan ws ergazomenoi me plhrwmenes asfalistikes eisfores oi opioi «ergazontan» gia opoion tous eixe «agorasei». Htan 50,000 atoma pou apla den yphrxan. Sthn ousia o ari8mos twn zwntwn symmetexwntwn sthn apath einai polly mikroteros, kai oi perissoteroi htan epixeirhmaties pou agorazan ayta ta pistopoihtika gia na mhn einai anagkasmenoi na plhrwnoun to IKA twn ergazomenwn tous….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Κυπριακό: η ολοκλήρωση του αδιεξόδου

Θέλω κι εγώ να βοηθήσω στην αντιφασιστική εκστρατεία!

Οι φασίστες έχουν αποθρασυνθεί! Επιτίθονται πλέον αδιάκριτα! Για να κερδίσουν την κοινή γνώμη εκμεταλλεύονται τις ανάγκες μας για εργασία και ειρήνη. Πατάνε πάνω στα προβλήματα που το ίδιο το σύστημα έχει γεννήσει και κατηγορούν τους μετανάστες. Πατάνε στην αδυναμία λύσης του εθνικού προβλήματος μέσα στον καπιταλισμό και διαδίδουν τον εθνικισμό τους. Πώς απαντάμε στον φασισμό;  Δίνουμε καθημερινά την μάχη, στο πανεπιστήμιο, στο σχολείο, στο χώρο εργασίας μας, στην γειτονιά μας ενάντια στις ρατσιστικές και τις φασιστικές ιδέες  Διακινούμε αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό υλικό και συμμετέχουμε σε κάθε αντιρατσιστική-αντιφασιστική πορεία και διαδήλωση  Δεν αφήνουμε ούτε ένα σύνθημα των φασιστών στους τοίχους της γειτονιάς μας ή του σχολείου μας  Οργανώνουμε συζητήσεις συναυλίες εκδηλώσεις με αντιφασιστικό περιεχόμενο.  Οργανωνόμαστε! Πριν να είναι αργά, πριν να ζήσουμε άλλο ένα 1974! Για να τους αντιμετωπίσουμε δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε απλά ατομικά αλλά πρέπει να οργανωθούμε όλοι εμείς που είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε μάχη ενάντια στην φασιστική απειλή. Η Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό καλεί όλους όσους θέλουν να συμβάλουν σε αυτή την προσπάθεια να έρθουν σε επαφή μαζί μας για να μπορέσουμε να δώσουμε όλοι μαζί την μάχη ενάντια στον φασισμό, το ρατσισμό, τον εθνικισμό. Για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε οργανωμένα τα δικαιώματά μας και όλα όσα μας ανήκουν. Αν θέλεις κι εσύ να βοηθήσεις στην εκστρατεία στην περιοχή σου και στον χώρο σου επικοινώνησε μαζί μας: τηλ 99190164 και email: youthagainstnationalism@gmail.com

Αρχείο

RSS ΝΕα Δίεθνιστική Αριστερά

  • Ekim 1917’nin Mirası: Rus Devrimi Νοέμβριος 22, 2017
    Rus Devriminin yüzüncü yılı nedeniyle Izquierda Revolucionaria (CWI, İspanya) John Reed’in klasik kitabı Dünyayı Sarsan On Gün’ü İspanyolca’ya çevirdi. Kitabın önsüzünde Peter Taaffee (Socialism Today yazarı ve Socialist Party Genel Sekreteri), Reed’in aktarımlarının büyüklüğünü, devrimin önemini ve bugün için geçerliliğini açıklıyor. John Reed’in büyük kita […]
    puk
  • Μινεάπολη-ΗΠΑ: Ιστορικό αποτέλεσμα στις δημοτικές εκλογές για την σ. Τζίντζερ Τζέντζεν Νοέμβριος 21, 2017
    Άρθρο των συντρόφων Μπράιαν Κουλούρη και Κάλβιν Πριστ («Σοσιαλιστική Εναλλακτική» – αδελφή οργάνωση της ΝΕΔΑ στις ΗΠΑ) Στις 7 του Νοέμβρη η υποψηφιότητα της συντρόφισσας Τζίντζερ Τζένσεν, στελέχους της «Σοσιαλιστικής Εναλλακτικής» για το δημοτικό συμβούλιο της Μινεάπολης στην «Περιφέρεια 3»[1] πέτυχε ένα ιστορικό αποτέλεσμα. Το προβάδισμα 6,2 μονάδων στις ψή […]
    puk
  • Τι ήταν τελικά η Χούντα; Νοέμβριος 17, 2017
    Σαν σήμερα δεν ξεχνάμε τον ηρωικό αγώνα των ελληνων φοιτητών στο Πολυτεχνείο, δεν ξεχνάμε και τι πραγματικά ήταν η Χούντα, τι καθεστώς οραματίζονται οι απόγονοι – ομοϊδεάτες τους, δύο από τους οποίους βρίσκονται σήμερα μέσα στην Κυπριακή Βουλή. του Πάρη Μακρίδη το άρθρο γράφτηκε στις 14/11/2012 Η 39η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου που πέρασε, […] […]
    puk

RSS Committee for a Workers’ International

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS Mαθητικό Ξεκίνημα

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

Blog Stats

  • 70,375 hits

visitors around the world

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Αρέσει σε %d bloggers: